Tyhmiä kysymyksiä kylpylästä
En ole koskaan ollut kylpylässä, nyt suunnitelmissa. Jos olen siellä yhden yön (netin mukaan huoneen saa klo 16 ja se pitää luovuttaa klo 12), niin voinko kuitenkin hengata siellä ne kaksi päivää?
Ja mitä siihen huoneen hintaan oikein sisältyy?
Kommentit (3)
esitteestä käy kyllä ilmi, mitä hinta sisältää!
Useimmiten huoneen saa kyllä käyttöönsä jo klo 14. En ole ollut missään kylpylässä, jossa saisi vasta klo 16.
Yleensä hintaan sisältyy siis yöpyminen huoneessa lakanoineen ja pyyhkeineen sekä kylpylän vapaa käyttö; tietenkin sen aukioloaikojen puitteissa.
Aamulla on tarjolla aamiainen, joka sisältyy hintaan. Se on monipuolinen, joten kannattaa varata aikaa syömiseen! Jos olet ollut hotelleissa, niin samanlainen.
Kyllähän sinne hotelliin voi mennä jo aiemminkin ja mennä esim. ravintolaan syömään maksamalla sen erikseen. Samoin seuraavana päivänä.
Kylpylää voit käyttää vain sinä aikana, kun sinulla on huonekin käytössäsi. Näin ainakin itse olen toimunut.
on omat pyyhkeet, kylpytakit, hiustenkuivaaja, juomamukit kylppärissä, pesuainepakkaukset hiuksille ja vartalolle. Ilmaiset tai maksulliset tohvelit.
saa vielä käyttää allasosastoa... Olikohan klo 15 asti. Eli tyhjennät tavarat huoneesta ja menet vielä uimaan.
Tulopäivänä et käsittääkseni voi mennä altaille ilman eri maksua, sen käyttöoikeus alkaa vasta kun olet hotellin asukas. Voit toki käydä ravintolassa syömässä ja maksaa siitä kuten kuka tahansa asiakas.
Huoneen hintaa sisältyy yleensä buffet-aamiainen. Eri maksusta voit tilata aamiaisen huoneeseen. Huoneen tasosta riippuen siinä on erilainen varustelu. Joissakin on oma keittomahdolliuus kahville, oma parveke, baarikaappi/jääkaappi.