Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos varaatte hotellin ulkomailla itse, mitä kautta sen varauksen teette?

Vierailija
07.01.2013 |

Jonkun hotellihakukoneen kautta vai suoraan hotelliin? Mietin että mihin uskaltaa luottaa. Kyse Aasiaan suuntautuva pidempi matka ja useammassa paikassa ollaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

booking.comin kautta. Ainakin Thaimaassa kaikki on toiminut sen kautta aina ilman ongelmia.

Vierailija
2/9 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään hakukoneen kautta. uskaltaa luottaa, sillä varausehdot on mainittu. kannattaa lukea tarkkaan, esim. peruutusmahdollisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin netistä hotelleja omilla kriteereilläni, ja sitten hakukoneiden avulla haen mistä saa varattua edullisimmin. Aina on ollut varaukset kunnossa, varattu kymmeniä kertoja.

Vierailija
4/9 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

varattavista hotelleista. Booking on mielestäni paras varaussivusto, mutta pisteiden takia varaan suoraan esim. Hiltonista tai Scandicista silloin kun niihin olen menossa.

Vierailija
5/9 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jännä, kuinka sama hotelli voi olla toisessa 100-200 Euroa halvempi ja sitten taas toinen kalliimpi jne.. Kannattaa vertailla, säästää pitkän pennin!

Meilläkin aina varaus ollut kunnossa.

Etsin netistä hotelleja omilla kriteereilläni, ja sitten hakukoneiden avulla haen mistä saa varattua edullisimmin. Aina on ollut varaukset kunnossa, varattu kymmeniä kertoja.

Vierailija
6/9 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedot niin, että niitä on helpompi vertailla.

Itse olen käyttänyt eniten Ebookersia. Tuo mainoksissa vilisevä Trivagokin näyttää pelittävän ihan hyvin.

Vierailija
7/9 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen Aurinkomatkojen Unique-palvelua, räätälöivät teille sopivan paketin edullisesti.

Jos vain yksi hotelli ja lennot on jo varattu, silloin käytän Hotels.com:ia (varmasti muutkin nettipalvelut ihan yhtä hyviä).

Vierailija
8/9 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin toiminut. Kun otat markkinointisähköposteja vastaan saat huipputarjouksia ns. fiksutarjouksia ja salaisia tarjouksia todella edulliseen hintaan.

Vierailija
9/9 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohdistuvissa varauksissa sekä hotels.com (vai oliko se hotels.fi) että booking.com.

Ja molemmilla toiminut hyvin sekä noin 4-5 kk etukäteen tehdyt varaukset että noin pari päivää ennen tehdyt varaukset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän