Yök! Täitä!
Meillä löytyi siis täitä, ja nyt niistä pitäisi hankkiutua eroon. Ongelma on se, että minä imetän, ja myös minulla on täitä. Onko kukaan käyttänyt imetyaikana Nix-shampoota? Pitäisikö kuitenkin mennä lääkäriin, ja menemmekö vasta keskiviikkona vai ryntäämmekö huomisaamuna päivystykseen?
Mua oksettaa ja ällöttää.
Kommentit (8)
Totta kai ne täit on hoidettava pois, mutta onko tähän imettävän äidin tilanteeseen annettu lääkäristä jotain erityisohjeita tai tuleeko imetystä välttää?
Lääkäriin/ei lääkäriin?
ei muuta kuin pääpesulle jokaisen kanssa.... vaikka ei kaikilla näkyisikään. Tiedän omakohtaisesti kuin ällöä seoli... hysteriaan asti meni siivoilu vaikka vähempikin olis riittäny...Se olitehtävä oman mielenrauhan vuoksi!! kyllä siitä selviää;))))
vielä... jos ei shampoossa mitään kieltoa niin ei myös haittaa...Eli apteekki on oikea osoite!!!!!!!!!!!
Ajattele nyt sillä maalaisjärjelläsi edes vähän. Tai mene sinne lääkäriin ja katso, kun lääkärin suupieliä nykii sun hölmöytesi.
Ettei tulis uutta tartuntaa. Osaa kaikki tarkkailla päitänsä. Kouluun ilmoitus ehdottomasti!
Käypä hoito ja kaikki saitit, jotka mitään sanoo täiden hoitamisesta, kehoittaavt raskaana olevia ja imettäviä neuvottelemaan lääkärin kanssa ennen permetriinihoitoa. Mutta mitä se neuvottelu on? Pelkkä lupa käyttää ko. ainetta vai jotain erityisiä ohjeita?
Voisko ne, jotka ei asiasta mitään tiedä, olla jakelematta viisauksiaan?
Pestävä se täipää on , vaikka imettäisikin.