Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te täydelliset onnelliset hoikat ihmiset

Vierailija
06.01.2013 |

hyökkäävällä asenteellanne aiheutatte tuon että "läskit vetävät palkokasvin nenään".

Miksi haukutte ja syyllistätte? Samallako tavalla kasvatatte lapsenne? Eli jos lapsi saa huonon numeron kokeesta, reaktionne on

" Olet tyhmä, etkö viitsi lukea, etkö ääliö ymmärrä että lukemalla saat kympin"

Koska se teidän asenteenne on ylipainoisiin. En halua tulla kutsutuksi tyhmäksi laiskaksi läskiksi.

Läski on haukkumasana, tyhmyys ja laiskuus on vain teidän olettamianne asioita.

Ylipaino johtuu korvien välistä-- ainakin minulla- eikä riippuvuuksia ihan noin vain murreta.

Monella se ei onnistu ikinä.

Mistäköhän johtuu , että suurimalla osalla ylipainoisista, jotka onnistuvat laihtumaan normaalipainoon, kilot palaavat nopeammin tai hitaammin?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Laihduta läski" ei tosiaan oo motivoivaa.

Vierailija
2/9 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. kaupassa kiilaatte hehtokärryinenne kantapäille, baaritiskillä valtaatte puoli tiskiä ja jumpassa kyräilette alta kulmienne....vaikka sanaakaan en ole teille sanonut, tai ilmettäkään suonut! Miksi se viha vai kateus, mikä lie on niin läpinäkyvää?? Miksi te saatte työpaikkaruokalassa naureskella annoksillemme ja kahvipöydässä hokea sitä miten tuollaisella linnunannoksella ei voi jaksaa tehdä töitä!! Miksi??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te täydelliset onnelliset hoikat ihmiset hyökkäävällä asenteellanne aiheutatte tuon että "läskit vetävät palkokasvin nenään".

Miksi haukutte ja syyllistätte? Samallako tavalla kasvatatte lapsenne? Eli jos lapsi saa huonon numeron kokeesta, reaktionne on

" Olet tyhmä, etkö viitsi lukea, etkö ääliö ymmärrä että lukemalla saat kympin"

Koska se teidän asenteenne on ylipainoisiin. En halua tulla kutsutuksi tyhmäksi laiskaksi läskiksi.

Läski on haukkumasana, tyhmyys ja laiskuus on vain teidän olettamianne asioita.

Ylipaino johtuu korvien välistä-- ainakin minulla- eikä riippuvuuksia ihan noin vain murreta.

Monella se ei onnistu ikinä.

Mistäköhän johtuu , että suurimalla osalla ylipainoisista, jotka onnistuvat laihtumaan normaalipainoon, kilot palaavat nopeammin tai hitaammin?

jotka täällä huutelevat, päin vastoin. He kirjoittavat tänne julistaakseen omaa paremmuuttaan, koska tuntevat tosiasiassa syystä tai toisesta huonommuutta, ja haluavat av-palstalaisilta vahvistusta sille, kuinka oikein ja hyvin he elävät.

Vierailija
4/9 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täydellinen,mitä haluat tietää?

Vierailija
5/9 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. kaupassa kiilaatte hehtokärryinenne kantapäille, baaritiskillä valtaatte puoli tiskiä ja jumpassa kyräilette alta kulmienne....vaikka sanaakaan en ole teille sanonut, tai ilmettäkään suonut! Miksi se viha vai kateus, mikä lie on niin läpinäkyvää?? Miksi te saatte työpaikkaruokalassa naureskella annoksillemme ja kahvipöydässä hokea sitä miten tuollaisella linnunannoksella ei voi jaksaa tehdä töitä!! Miksi??

Eiköhän kaupassa kaikilla ole samankokoiset kärryt, ja kantapäille kiilailu on varmaan ihan persoonasta eikä kiloista kiinni.

Muuhun en osaa vastata. Sen tiedän että jumppaan yms on todella vaikea mennä, on sellainen olo että katsotaan aina pitkään. Ja kyllähän täältäkin saa lukea miten oli taas läskejä uimassa tms..

Ehkä sinä osaat käyttäytyä, mutta saat niskaasi muiden huonosti käyttäytyneiden aiheuttaman vihan.

Vierailija
6/9 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täydellinen,mitä haluat tietää?

miksi koet oikeudeksesi nimitellä ihmisiä ja luokitella heitä ulkonäön mukaan?

Vierailija
7/9 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

enhän mä nyt lapslleni sanoisi mitään pahaa, haloo!!! Aikuinen ja lapsi on ihan eri asia, jos lapsi on lihava, se on aikuisen syytä(vanhemman) jos aikuinen on läski, se omaa tyhmyyttään, pitääkö sitä suklaata, limua, sipsejä ja pullaa vetää joka pvä ja kiloittain...

Vierailija
8/9 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihavailla ne on painavemmat kun on lastattu täyteen nakkia, jauhelihaa, ranskalaisia, vanukkaita, keksejä jne...

Vierailija
9/9 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

170 cm pitkä, painan 58 - 60 kg ja saan jatkuvasti kuulla kyllä mulla on asiat hyvin, kun painon kanssa ei tarvi ressata tai aineenvaihdunta on kunnossa jne jne.

Mä olen tässä kunnossa vain ja ainoastaan se takia ettei mulla ole varaa syödä herkkuja.

En muista milloin olisin ostanut suklaata, en vuosikausiin. Tai sipsejä. Ok, lasten synttäreille, mutta itselleni.

Joskus leivon, esim kakkua, kääretorttua, kun tulee joku kylään, mutta vaan pienen annoksen ja mielummin niin että koko leipomus kuluu.

Syön aamuisin puuroa, töissä ihan kunnon ruuan, mutta töitten jälkeen voin joko syödä puuroa tai itse tehtyä jogurttia tai viiliä, sekaan laitan marjoja ja korppujauhoja. Ei tälläisillä syömisillä läskit pysy mussa kiinni.

Joskus olen syönyt niin vähän päivällä, että herään yöllä nälkään. Silloin on helppo mennä keittää annos puuroa.

Aina välillä kauhistelen ajatusta mitä jos mä tapaisin jonkun miehen, joka esim muuttaisi meille asumaan ja vuokran sijasta alkaisi ostamaan ruokaa. Mä lihoisin 20 kg heti.

Katsoin neuvolakorttia, n 6 v sitten painoin 85 kg, kun aloin odottamaan toista lasta, eli kaikki tämä on lähtenyt pois vaan sen takia että olen syönyt porkkanaa, joka on ollut ilmaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme