Onko syöpää sairastava ihminen teistä sairas? Minusta ei ole.
Tällä palstalla tämäkin asia on mielipidekysymys ja minun mielestäni ei siis ole.
Kommentit (9)
Ei voi olla sairas jos ei näytä sairaalta.
mainitset syövän sairaudeksi. Oletko vähän tyhmä, vai missä viiraa??
Ilmoitan ylläpidolle. Mistä ap tiedät ettet itse sairastu elinikäsi aikana syöpään, kerropa sitten mielipiteesi meille uudestaan.
Esim. pihtaaminen ja rämemajavan kasvattaminen ovat sairauksia.
sen verran fatalisti olen minäkin, etten ilkeisi vakavilla asioilla pelleillä. Tulee vielä vastaan.
Ilmoitan ylläpidolle. Mistä ap tiedät ettet itse sairastu elinikäsi aikana syöpään, kerropa sitten mielipiteesi meille uudestaan.
Avaus oli "vastaisku" toiselle ketjulle, jossa joku esitti mielipiteenään, ettei paniikkihäiriö ole sairaus.
Tottakai syöpä on sairaus, ja niin on paniikkihäiriökin. Eivätkä nämä ole mielipideasioita. Paitsi av:lla.
Ap
huh ap. Oletko ihan elämästä vieraantunut.
Eräs tuttuni kuoli syöpään. Meni muutamassa kuukaudessa siitä kun syöpä oli todettu. En nyt viimeisinä kuukausina olis luonnehtinut häntä kovinkaan terveen oloiseksi tai näköiseksikään.
Sinun aloituksesi on todella loukkaava. Älyätkö edes hävetä! Onko typeryys sairautta?
Avaus oli "vastaisku" toiselle ketjulle, jossa joku esitti mielipiteenään, ettei paniikkihäiriö ole sairaus. Tottakai syöpä on sairaus, ja niin on paniikkihäiriökin. Eivätkä nämä ole mielipideasioita. Paitsi av:lla. Ap
ja toivon etten olisi huomannut sitä. Minun läheisistäni useampi on kuollut syöpään, jotkut ovat toki onneksi parantuneetkin.
Kaikille teille viisastelijoille (niin syövän kuin paniikkihäiriönkin osalta)toivon, että ette edestänne löydä, vaikka niin se elämä yleensä kouluttaakin ymmärtämättömiä.
Vakavasti sairas.