Onko Salkkarit Painajainen merellä liian jännä 8 ½ vuotiaalle?
9 v pääsee vanhempien seurassa. Oletteko vieneet nuorempia?
Kommentit (32)
Mulla tuli nyt tästä mieleen, että vois käydä kohta 9v kanssa. Tykkää muutenkin katsoa salkkareita, eli siksi. :D Onko joku käynyt? Oliko liian jännä?
Millainen vatipää antaa 8,5-vuotiaan katsoa Salkkareita?
kuuli sitten seuraavana päivänä kavereiltaan mitä oli sarjassa tapahtunut. Katsovat sitten salaa koulupäivän jälkeen netistä edellisen jakson joten on parempi että katsotaan yhdessä ja selitän hänelle jos jokin asia jää vaivaamaan.
t. ap
mennä katsomaan kyseistä elokuvaa. Voiko rahojaan käyttää yhtään huonompaan? Ei tosiaan voi. Ei voi olla paskempaa, kuin antaa elokuvalle englanninkielinen nimi ja silti siinä puhutaan suomea, äly hoi, älä jätä. Pelottavuudesta ei tosiaan ole kiinni, sen nyt voisi katsoa vaippa ikäinenkin -_-
Ei mun tokaluokkalainen tai kukaan hänen kavereistaan katso Salkkareita.
Ei ne voi 8-vuotiasta päästää saliin. Ikärajat on sitovia.
paitsi tietyntyyppisten perheiden mukulat... ne on niitä wt perheitä.
Itse katsoin Salkkareita silloin vuosia sitten kun se alkoi, katsoin jopa pari vuotta kun olin aina kotona siihen aikaan. Kun sain lapsen, sarjan seuraaminen jäi.
Lapsen en antaisi katsoa, huonoa "viihdettä" Se on puheiden mukaan raaistunutkin aika paljon alkuajoista.
Onko salkkkareista elokuva??? Oikeasti?
ja myös jännittävä.
Kävin 12-vuotiaan lapseni kanssa katsomassa ja yllätyin miten paljon siinä on väkivaltaa.
Ja tiedoksi kaikille (varisnkin niille jotka vähättelee) että se on PAINAJAINEN, aivan erillainen kuin se tv-sarja on.
Onneksi en vienyt 10-vuotiasta lastani sitä katsomaan.
Todellakin väkivaltaa oli paljon ja itsekin eläytyy leffassa eri tavalla kun kotisohvalla, pelottava musikki on kovempaa ja koko ajan sai pelätä mistä nurkan takaa joku tulee kamppailemaan...
Voi olla että lastasi et sen leffan jälkeen enää laivalle saa.
12-vuotiaskin sanoi että oli tosi jännittävä vaikka todellakin sen ikäineen tajuaa että mikä on totta ja mikä ei.
Ja voi katsoa salkkareita ihan televisiostakin! Kuten joku jo sanoi, niin se on suurimmaksi osaksi k7, ja kyllä tuon ikäinen tietää että se on fiktiota.
Ja voi katsoa salkkareita ihan televisiostakin! Kuten joku jo sanoi, niin se on suurimmaksi osaksi k7, ja kyllä tuon ikäinen tietää että se on fiktiota.
Miten se kehittää lasta, että katsoo puoli tuntia pelkkää roskaa?
niin kyllä se silti jää elämään totena lapsen ajatusmaailmassa, että ikäänkuin on normaalia toimia kuten sarjasa toimitaan.