Olen sikaillut mieheltäni salaa
Viimeisen viikon aikana olen syönyt _yksin_
Kokonaisen kuivakakun
Suklaata, karkkia yhteensä varmaan kilon
200g sipsejä
pari pussia leipää, leivän päällä paksu kerros voita
Ruokaa ISOJA annoksia
Leivoksia kahvilassa
Ranskalaisia, nakkeja
Keksejä
Nämä tulee nyt mieleen, voi olla muutakin..
Nyt tekee pahaa, aion silti syödä vielä sipsipussin loppuun. Mies tulee huomenna kotiin ja aion esittää, että olen syönyt normaalisti, hävettää.
Kommentit (4)
Tunnen itseni hirviöksi, kun olen näin mässännyt enkä aio mainita siitä mitään. Huojentavaa kuulla, että en ole ainoa joka tekee näin :)
Tunnen itseni hirviöksi, kun olen näin mässännyt enkä aio mainita siitä mitään. Huojentavaa kuulla, että en ole ainoa joka tekee näin :)
No ei kai siinä mitään pahaa ole, jos joskus haluaa mässätä oikein kunnolla ja yksin. Paha olo siitä saattaa tulla fyysisesti, mutta silloin tällöin se tekee ihan hyvää.
Olin loppuviikon kipeänä ja yksin kotona miehen ollessa töissä. Olen syönyt järkyttävät määrät sipsejä ja lätrännyt majoneesilla onnessani. Nyt vedin jälkkäriksi ihanan jätskiannoksen ja ajattelin ottaa vielä toisen lasillisen viiniä ja valvoa niin myöhään kuin jaksan! Välillä on kiva olla yksin kotona :)
Olen hoikka nainen ja joskus pidempiä aikoja yksin ollessani (mieheni työmatkalla) olen syönyt ihan hirvittäviä määriä herkkuja! Parissa päivässä meni 2 sipsipussia, jäätelöä melkein litra, viiniä + perus ruoka siihen päälle :D Nyt raskaana ollessani en voi nauttia näistä herkkuhetkistäni niin kuin ennen. Ja minusta se oli ihan kivaa.