Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, joita ärsyttää kirjoitustavat esim. toooooosi ja paaaaaljon

Vierailija
05.01.2013 |

Siis toooodella ärsyttävää mun mielestä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä löydät tärkeämpää päänvaivaa elämääsi.

Vierailija
2/5 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä löydät tärkeämpää päänvaivaa elämääsi.

Lapsia on kaksi, paljon ystäviä, mutta harrastukset on tosiaan pienten lasten myötä jääneet vähemmälle. Silti ärsyttää ko. kirjoitustavat.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry!

Vierailija
4/5 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä inhoan kielioppivirheitä tekeviä ihmisiä.

Vierailija
5/5 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin määrää ilmaisevissa sanoissa toi venyttäminen ärsyttää, pahin ärsytyssana on toooosiii. Kuulostaa vaan mun korvaan ärsyttävältä. En tiedä sen kummenpaa syytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi