Lue keskustelun säännöt.
Onko muita, joita ärsyttää kirjoitustavat esim. toooooosi ja paaaaaljon
Kommentit (5)
ehkä löydät tärkeämpää päänvaivaa elämääsi.
Lapsia on kaksi, paljon ystäviä, mutta harrastukset on tosiaan pienten lasten myötä jääneet vähemmälle. Silti ärsyttää ko. kirjoitustavat.
Ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minä inhoan kielioppivirheitä tekeviä ihmisiä.
varsinkin määrää ilmaisevissa sanoissa toi venyttäminen ärsyttää, pahin ärsytyssana on toooosiii. Kuulostaa vaan mun korvaan ärsyttävältä. En tiedä sen kummenpaa syytä.
ehkä löydät tärkeämpää päänvaivaa elämääsi.