Bloggaajat, kuinka monta kävijää per päivä
Kommentit (15)
vaihtelee, enimmillään on ollut lähemmäs 400. Normaalimäärä kaiketi joistain kymmenistä sataan. Nyt en ole pariin kuukauteen käynyt katsomassa edes...ei mua alun jälkeen ole jaksanut kiinnostaa lukemat, kun kommentteja jne. kuitenkin tulee, joten tiedän että siellä joku käy.
Blogannut olen muutaman kuukauden.
Noin 500-1000 mutta kommentteja ihan muutama vain. Muutaman vuoden vanha blogi mulla.
Olin pari-kolme kuukautta blogitauolla ja silloin putosi 50/päivä.
Blogannut olen kohta 6 vuotta.
En ole tämän ketjun ap enkä ole kirjoittanut kävijämäärää, mutta minua kiinnostaa tämäkin, että mistä niitä kävijöitä tulee / missä on.
Minuakin kiinnostaisi tietää, huomaatteko mitään eroa kävijämäärissä jos kirjoitatte jostain tietystä aiheesta. Siis ovatko jotkut postaukset merkittävästi suositumpia kuin toiset, ja millaiset?
1500-9000 riippuen siitä miten ahkerasti olen blogannut. Jos haluaa paljon lukijoita niin pitää blogata vähintän 3 kertaa viikossa.
Parhaimmillaan tuhansia.
Suurin osa kävijöistä Suomesta, satunnaisia muualta.
Blogini menee aika mukavasti lifestylekategoriaan. Eniten kävijöitä kerää mielipidepostaukset ja sellaiset postaukset, jotka syystä tai toisesta on linkattu jollekin keskustelupalstalle.
Nykyinen blogini on ollut pystyssä reilun vuoden.
50-100 per päivä. Kyseessä odotusblogi, nyttemmin vauvablogi.
En vain tiedä, mistä nuo kävijät tulevat. 22 on liittynyt lukijaksi.
Tajutkaas ihmiset semmonen asia että se bloggerin oma laskurijuttu laskee KAIKKI vierailut, esim jos sama ihminen käy blogissa vaikka 10 kertaa päivässä, niin blogger laskee ne kaikki erillisnä vierailuina.
Myös sun omat vierailut lasketaan, ja niinpä luodaan illuusio siitä, että blogissa kävisi hirveästi porukkaa.
Tajutkaas ihmiset semmonen asia että se bloggerin oma laskurijuttu laskee KAIKKI vierailut, esim jos sama ihminen käy blogissa vaikka 10 kertaa päivässä, niin blogger laskee ne kaikki erillisnä vierailuina.
Myös sun omat vierailut lasketaan, ja niinpä luodaan illuusio siitä, että blogissa kävisi hirveästi porukkaa.
voi laittaa niin, ettei se laske omia käyntejä. Lisäksi monet laskurit kyllä laskevat erikseen ihan erilliset kävijät ja ne, jotka tulevat sinne uudelleen.
En seuraa kävijämääriäni bloggerilla tai google analyticsilla lainkaan.
mut mulla onkin suht suosittu blogi
oikeasti ei ole kävijöitä mutta yhtäkkiä on muka ollut 500 lukijaa jossain jutussa. Hah.
Kyseessä elämäntapa/sisustusblogi, joka aloitettu vajaa vuosi sitten.