Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuulin ex-anopilta ettei exällä ja nyxällään mene hyvin

Vierailija
05.01.2013 |

ai että olipa se hunajaa korvilleni.

Avoparina elävät ja syövät omia ruokiaan, kokkailevat itse omat ruokansa. Riitojakin on.

Taitaa suhde vedellä viimeisiään.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi olet noin katkera? Miksi roikut menneessä? Miksi exäsi on sinulle noin tärkeä?

Koitahan päästä elämässäsi eteenpäin äläkä haikeile sen exän perään, päästä vihdoin irti menneestä.

Vierailija
2/9 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja syönnit liittyy asiaan??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan se on mieltä ylentävää kuulla jos eksällä menee päin arsea, varsinkin jos suhde on kaatunut pettämiseen ja varsinkin jos toinen nainen on ollut exän nyxä.

Itse saan vieläkin kiksejä aina kun kuulen, että minua pettäneellä ensirakkaudellani menee huonosti naissuhteissaan ;D Siinäpähän näkee jätkä, että minkä taakseen jättää sen eestään löytää!

Vierailija
4/9 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi olet noin katkera? Miksi roikut menneessä? Miksi exäsi on sinulle noin tärkeä?

Koitahan päästä elämässäsi eteenpäin äläkä haikeile sen exän perään, päästä vihdoin irti menneestä.

hänellä on useita suhteita ollut meidän suhteen jälkeen ja ei mikään tunnu onnistuvan. Joku tuossa viittasi pettämiseen ja niinhän siinä tapahtui.

En todellakaan ole enää kiinnostunut exästä, en halua häntä elämääni, minulla ja lapsilla on parempi elämä ilman häntä.

Vierailija
5/9 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtikäs mitään! Hyvä, että pääsit eroon:)

Vierailija
6/9 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukan tahansa, joka on tullut rumasti kohdelluksi, kokee ymmärrettävää ja luonnollista vahingoniloa väärintekijän kärsimyksestä. Koko oikeusjärjestelmämme perustuu siihen, että väärin tekemisestä rangaistaan. Miten ihmiset sitten yksityiselämässään yhtäkkiä suhtautuisivat täysin neutraalisti siihen, että heitä vastaan on rikottu?

Kovin itsekritiikitöntä egonpönkitystä muuten tuo, että ap haikailisi tai roikkuisi menneessä. Tämän saa kuulla jos pihahtaakin jotain exästään. Ihminen voi elää vaikka kuinka ihanaa elämää, mutta jos myöntää muistavansa menneisyytensä olemassaolon, näiden neropattiexien mielestä se tekee tyhjäksi koko nykyisyyden ja osoittaa vääjäämättä, että heidän peräänsä haikaillaan :-D :-D.

Vierailija
7/9 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tiedäkään mitä muuta se kertoili ja kertoilee edelleen.

Vierailija
8/9 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en näe mitään huonoa tai erikoista tuossa omien ruokien kokkailussa ja syömisessä. Riidat taasen taitavat olla temperamenttikysymys. Taisi anoppi vain mielistellä sinua. Tiedä vaikka ylikompesoisi, kun tietää poikansa menneen kihloihin tms.

Vierailija
9/9 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, meneekö siihen kuukausia vai vuosia, mutta päin helvettiä niiden suhde tulee kuitenkin menemään. Se mies tuskin ikinä oppii miten ihmissuhteissa toimitaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän