Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi Tauskin ex-vaimoista on tänään 5.1 lähdössä Thaimaahan?

Vierailija
05.01.2013 |

Ja minne päin tarkemmin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Tauski haluaa pilata Virpin ja lasten (Tauskin ja Virpin yhteiset lapset ovat siis James 7 v ja Jane 6 v) tulevan lomamatkan Thaimaahan.

Varasin matkan jo viime keväänä minulle ja lapsilleni, kun Tauskista ei ollut kuulunut vuoteen mitään. Nyt Tauski on uhannut siepata lapsemme ja palkannut lakimiehen vain estääkseen reissumme nyt lauantaina.

Lyhentäen Seiskasta

Vierailija
2/7 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virpi lapsien kanssa, mutta Tauski yrittää estää lähtöä, on soitellu lakimiehelle ja sossuille yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Tauski haluaa pilata Virpin ja lasten (Tauskin ja Virpin yhteiset lapset ovat siis James 7 v ja Jane 6 v) tulevan lomamatkan Thaimaahan.

Varasin matkan jo viime keväänä minulle ja lapsilleni, kun Tauskista ei ollut kuulunut vuoteen mitään. Nyt Tauski on uhannut siepata lapsemme ja palkannut lakimiehen vain estääkseen reissumme nyt lauantaina.

Lyhentäen Seiskasta

Vierailija
4/7 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt asialle mahtaa? Eikös hän just ilmottanu lähtevänsä Gambiaan jotain pytinkiä katsomaan ja häsäämään jonkun Gambialaisrouvan kanssa.

Tuskin Virpi on lasten kanssa jäämässä pysyvästi Thaimaahan joten ei ole perustetta edes yrittää kieltää reissua. Kunhan yrittää tehdä kiusaa ja hankaloittaa elämää.

TAUNO mikä Tauno...

Vierailija
5/7 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsittämätöntä toimintaa

Vierailija
6/7 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kiertää Turkit ja Gampbiat ja ex ei saisi lasten kanssa lomailla.

Vierailija
7/7 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä touhua. Onko se mies ihan terve?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme