Ja mä mietin kuinka mä ratsastin..40v miehesi kanssa, minkä ikäinen olet silloin?
Erin laulaa 40v saman miehen kanssa ja naiseuteni lakanoihin hukkasin.
Itse olen 57v kun olen ollut 40v mieheni kanssa yhdessä, viimesyksynä tuli 20v täyteen..
Kommentit (61)
Ollaan molemmat silloin 59-vuotiaita. :)
Minä 67 ja mies 70. Tuskin siinä iässä jaksaa ratsastella..
Olisin silloin 60v ja mies 62v. Awww tulipa outo olo kun alkoi tarkemmin miettimään.. Olen vanha luuska ja mies varmasti komea kuuskymppinen. Ahdistavaaaaaaaaa.
Mua on aina häirinnut, että tuossa Erinin biisissä > 60 vuotias nainen ratsastaa jollain orilla.
Minä olisin 64 v. ja mieheni olisi saman ikäinen.
Eikö laulun sanoihin sopisi paremmin: 20-vuotta saman miehen lakanoissa?
Ja se, että Erin nuorella äänellään laulaa tätä biisiä ei oikein sovi kuvioon.
Minä olen silloin 66v ja mies 76v. Jotenkin olen ajatellut että ei ehditä noin kauan olla yhdessä ennen kuin kupsahdetaan, minä olin omasta mielestäni niin vanha jo kun alettiin seurustella, ja mies vielä kymmenen vuotta vanhempi, lähes keski-ikäinen.
Olipas yllättävää! En ollut ikinä kunnellut noita sanoja. Heh heh. Hauska biisi. Sai noi vanhemmatkin daamit poppibiisin. Eli tarkoittaen silloin yli 60 vuotiaille.
Sinänsä noi tuon ikäiset kait ratsastavat eniten afrikassa mustilla oreilla. Joten siellä mekin olemme kun se aika koettaa!
[quote author="Vierailija" time="05.01.2013 klo 09:04"]
Erin laulaa 40v saman miehen kanssa ja naiseuteni lakanoihin hukkasin.
Itse olen 57v kun olen ollut 40v mieheni kanssa yhdessä, viimesyksynä tuli 20v täyteen..
[/quote]
40 vuotta tulee täyteen 58 vuotiaana, eli vielä 16 vuotta. Juuri nyt tuntuu että aika äkkiä aika voi virähtää tuonne asti yhdessä. Välillä on ollu muunkinlaisia tuntemuksia mutta niistä on tähän asti aina noustu.
Vanhemmillani on tullu tuo 40 vuotta täyteen ja ovat vähän yli 60 vuotiaita ja uskompa että makkarissa ratsastellaan vielä silloin tällöin. Eihän nuo mitään vanhuksia ole vaan jopa nuorekkaita, pirteitä ja hyväkuntoisia eläkeläisiä.
olen silloin 82! Yhdessä vasta reilut 4 vuotta!
Vuosi 14 menossa. Luoja, mieheni on sitten 80v..tokkopa hengissä edes..
Tässä on se huono puoli iison ikäeron kanssa, edessä ei ole yhteistä vanhuutta, vaan suoraan eläkkeelle leskeksi:(
mutta jos olisin niin silloin 69.
Olisinkin oikea puumanainen jos silloin vieraissa kävisin :)
62