4. päivä tupakatta
Ei mitään ihmeempiä himoja mutta aina välillä tulee mieleen että poltanpa tupakan, ai niin, mähän lopetin.
Mitä vois tehdä sellaisena hetkenä kun se himo iskee kunnolla? Juosta talo ympäri? Syödä jotain, juoda lasi vettä?
Kommentit (4)
Niin kokeile lääkitystä. Champix tehoaa todella hyvin. Ihmisestä riippuu miten kärsii sivuoireista. Ei tee mieli tupakkaa, ja vaikka polttaisi, ei siitä saisi yhtään mitään irti. Estää nikotiinin imeytymisen.
Lääke maksaa n. 300 euroa (kolmen kuukauden kuuri), mutta halvemmaksi tulee kuin tupakointi.
Jotkut piiskaavat tätä lääkettä, mutta itse mietin että miksi kärvistellä jos lääke helpottaa? Vaikka onkin itseaiheutettu addiktio se tupakointi, niin ei se lopettamisesta yhtään sen vähemmän arvokasta tee vaikka käyttää lääkkeitä. Itse ainakin mielummin olen kokonaan miettimättä savukkeita lääkkeiden avulla, kuin narskuttaisin hampaita ja pyörisin tuolissa.
Mutta, hienoa jos onnistuu ilmankin! Kaikkea hyvää ja tsemppiä. Päivä kerrallaan, niinhän se menee. :)
Sinä lopetit VAIN sen tupakanpolton, et mitään muuta. Etkä kai halunnut ottaa siihen tilalle sitä talonympäriajoa? =)
Ajattelet vain, että luovut siitä paskasta, etkä mistään hyvästä elämässäsi luovu sen rinnalla, et kahvista, oluesta tai muista nautinnoista.
Mene nukkumaan jos nukuttaa ja anna piutpaut pikkuiselle tupakkahirmulle, joka sinua yrittää saada jos ei polttamaan, niin muihin paheisiin..
Hymyile sille, se ei voi sinulle yhtään mitään, huomenna se perhana on pienempi ja ylihuomenna vielä pienempi.
Sinuun ei satu nyt, eihän?
Sinuun ei satu tämän enempää huomenna tai vuoden päästäkään, voin vannoa sen!
T. 2 vuotta sitten lopullisesti lopettanut =)