Jos saisit syödä huomenna vain kaksi kertaa, mitä söisit?
Kommentit (31)
Tuo ei ole edes sana. Eikä runsaasti syövä tarkoita todellakaan aina ylipainoista. Eri lailla toimivia ihmiskehoja on paljon. Toisilla on hitaampi aineenvaihdunta, jolloin ruokaa uppoaa vähemmän ja harvemmin, toisilla nopea, pitää syödä paljon voidakseen hyvin, eikä syöty ravinto kerry helposti rasvaksi. Paljon syövät saattavat myös liikkua paljon jolloin kalorintarve kasvaa. On niitä, jotka eivät syö paljon taikka usein, mutta ylimääräistä painoa kertyy helposti siitä huolimatta ja niitä joiden tulee syötyä enemmän kuin olisi tarpeen. Mutta yhtäkään ei kuuluisi nimittää "läskivyöryväksi" vaikka se niin helppoa nimettömänä ja kasvottomana onkin.
Aamulla kaurapuuro ja kahvi rasvattomalla maidolla.
Päivällä jälkiuunileivän siivu ja kananmuna ja samanlai.en kahvi.
Eilen meni vähemmän ja se oli ehkä liian vähän.
mä en tajuu tätä läskivyöryvää kansaa, joka tunkee koko ajan jotain suuhunsa. Vastenmielistä.
Mä juon aamulla kahvin ja syön joskus 19 aikaan ruoan. Sillä pärjää aivan hyvin.
mä en tajuu tätä läskivyöryvää kansaa, joka tunkee koko ajan jotain suuhunsa. Vastenmielistä.
Mä juon aamulla kahvin ja syön joskus 19 aikaan ruoan. Sillä pärjää aivan hyvin.
ei lapsetkaan syö kuin pari lusikallista, jos krt päivässä mättää!!! 3krt/pvä on optimaalinen!! Kunnon aamupala n.9 aikaa, sitten kunnon ruoka n. 15 aikaan, ja lopuksi kunnon iltapala n. 21 aikaan. 1v11kk saa myös välipalaa halutessaan, mutta ei yleensä ´halua, lapset hoikkia ja paljon liikkuvia, me vanhemmatkin normaalipainoisia.
ei lapsetkaan syö kuin pari lusikallista, jos krt päivässä mättää!!! 3krt/pvä on optimaalinen!! Kunnon aamupala n.9 aikaa, sitten kunnon ruoka n. 15 aikaan, ja lopuksi kunnon iltapala n. 21 aikaan. 1v11kk saa myös välipalaa halutessaan, mutta ei yleensä ´halua, lapset hoikkia ja paljon liikkuvia, me vanhemmatkin normaalipainoisia.
ja seisovan pöydän 1900 - 2100 ;-)
jos pöydän söisit
Aamupala kympin ja yhdentoista välillä. Iso annos kreikkalaista jogurttia ja sekaan pakastimesta mansikoita. Pari voissa paistettua kanamunaa. Ehkä joku hedelmä päälle.
Seuraava ateria kolmen neljän aikaan. Jotain lihaa, hirveä, broileria tai nautaa. Puoli kiloa kasviksia tai ainakin melkein lihan kaveriksi. Salaattia.
Illalla vielä pari kuppia teetä.
Normisti syönkin arkena vain 2 kertaa: töissä lounas klo 11 ja illalla ruoka vaihtelevalla aikataululla, yleensä välillä klo 19-21.
Huomenna syön varmaan näiden lisäksi aamupalan, tai sitten myöhemmän "brunssin" ja illalla toisen aterian.
ja toisen tähkän sekä voisin sen jälkeen tosi huonosti.
Ihan mitä vaan. Yleensä syön vain kerran päivässä, mielellään joskus 21.00 aikaan. Ihan vaikka saarioisen roiskeläppäkin käy hyvin.
Pitäisi syödä 5 kertaa päivässä eli pääaterioiden lisäksi 2 välipalaa. Muualla on erilaisia suosituksia, monessa maassa ei suositella välipaloja kuin lapsille ja raskaana oleville. Itselleni välipalojen syönti ei sovi yhtään, tulee jatkuva syömishimo vaan. Parempi kun annan kehon mennä kunnolla paastomoodiin aterioiden välillä.