Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vnkkejä krabille maaliskuussa

Vierailija
04.01.2013 |

Centara anda dhevi resort finnmatkat. Onko kokemuksia. Mitä muita vinkkejä olisi . kerraan olen phuketissa käynyt.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoin paikka Thaimaassa missä olen käynyt. Eli jos vaan pystyt niin vaihda kohdetta. Varsinkin jos menette AI nangiin.

Vierailija
2/6 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni ahdas rihkamaa täynnä oleva kauppakatu. Kaikki on älyttömän kallista. Paljon Thaimaan hintatasoa korkeammat hinnat ihan kaikessa. Siellä ei ole muuta tekemistä kuin ostelu. Ranta on huono. Eli mentävä aina veneellä saarille joissa myös pelkkiä turisteja. Thaimaan ystävällinen ja palvelualtis kulttuuri unohtunut. Olen ollut pääkaupungissa, hua hinnissa, khao lakissa sekä phuketissa. Tuo AI nang ainut huono kohde, muissa on ollut ihanaa.

Vierailija
4/6 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ao Nang oli ihan ok. Olin siellä kaksi kertaa lasten kanssa. Pieni käveltävissä oleva kylä, löytyy kauppaa ja ravintolaa ja kauneushoitolaa. Paljon skandinaaveja, venäläisiä ei juurikaan (mikä on valtava plussa).

Veneellä pääsee helposti ihanille uimarannoille.

Olimme maaliskuussa molemmat reissut, ja joka iltapäivä ukkosti.

Pieni ahdas rihkamaa täynnä oleva kauppakatu. Kaikki on älyttömän kallista. Paljon Thaimaan hintatasoa korkeammat hinnat ihan kaikessa. Siellä ei ole muuta tekemistä kuin ostelu. Ranta on huono. Eli mentävä aina veneellä saarille joissa myös pelkkiä turisteja. Thaimaan ystävällinen ja palvelualtis kulttuuri unohtunut. Olen ollut pääkaupungissa, hua hinnissa, khao lakissa sekä phuketissa. Tuo AI nang ainut huono kohde, muissa on ollut ihanaa.

Vierailija
5/6 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikkoja Thaimaassa.Tietenkin, jos vain on kylällä, niin ei oo paljoa tekemistä. Me otettiin joka päivä pitkähäntävene ja mentiin eri saarille uimaan , sukeltamaan yms. Se on sitä lomaa just..

Vierailija
6/6 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt niin odotakkaan et paikka olis mikään alkuperäiskylä. Hyvä vaan jos kaupumkimaista,pelkään käärmeitä ja apinoitakin. Lähisaarille on ajateltu mennä ainakin bodalle. Katalla kerran käyty ja mukava nähdä myös toinen paikka. Viikon reisuu kahdestaan miehen kanssa joten eiköhän aika saada mukavasti kulumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme