Turha aloitus
Kommentit (107)
teidän mielestänne jokaisen suomalaisen naisen käyttää burkhaa ettei Anu Saagimille tule paha mieli?
poliisit ovat kohta ovellasi, ääliö!
Tutkintapyyntö tehty, ylläpidolle ilmoitettu.
alotuksen on pakko olla anopinperkeleen tekemä!! AArghh!!!
mutta luulen, että kysyjä on itse ap ja haluaa vain nostaa tämän paskaketjun.
Lyhyesti ja ytimekkäästi ilmoitettu, että tommoisen naisen kaikki ongelmat ratkeaisivat, kun osaisi pysyä nyrkin ja hellan välissä, ja saisi kerrankin pimpsaansa kunnolla munaa.
Signeeraus "mies 11cm"
Miksi ihmeessä siedät sitä?
Minun Mieheni lähti 12 tunin yövuoron jälkeen taaperon kanssa uimaan ja tulivat vielä leikkipuiston kautta takaisin.
Päiväunien jälkeen tekivät duploista majan ja aikovat kuulemma nukkua siellä ensi yön : )
Tällä välin sain itse valmistettua alkuun suppilovahverokeittoa, pääruuaksi härän sisäfilettä kera kermaperunoiden ja raikkaan vihersalaatin. jälkiruuaksi oli karpalojäädykettä kermavaahdolla höystettynä.
Taaperon katsoessa pikkukakkosta kävimme miehen kanssa harrastamassa nautinnollista spontaania seksiä.
Jaksuja Aplle
just tollanen samanlainen. Oon yrittänyt olla sille ystävällinen ja neuvonut mm. siisteys-ja lastenkasvatusasioissa. Mutta se on vaan tollanen nyreä ihminen.
Mikset sä saatana muka tiennyt ENNEN lapsen hakkimista ja naimisiin menoa millanen paska sun miehes on! Ittees saat syyttää tilanteestas vatipää!
Taitaa olla sulle ihan vieras asia. Säälin sun miestäs.
on tosi helppoa ja mukavaa lasten kanssa. Ap, sä päätät itse rajat. Sitä paitsi noin köyhänä ei sais tehdä lapsia!
koko palstaan ja sen kaikkiin negatiivisiin ääliöihin.
Uhkaus poistua lopullisesti (ja paluu tunnin päästä).
Lyhyt kiittävä kirjoitus siitä, miten tärkeästä asiasta ap on tehnyt aloituksen.
Loppuun kysymys "Mitä lasissa?"
Paljon lainattua tekstiä. Ei omaa kommenttia otsikon lisäksi.
isot osakesalkut ja mukavasti eläkesijoituksia.