Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hauskimmat saamasi pakit?

Vierailija
03.01.2013 |

Saanen aloittaa: olin muutama vuosi sitten yökerhossa ja näin siellä hyvännäköisen nuoren miehen juttelemassa kaverinsa kanssa. Otin vähän aikaa katsekontaktia huoneen toiselta puolelta ja menin sitten reippaasti kysymään, onko hän varattu. Vastaus oli: " En oo. (hetken kelaamista tähän väliin) Ei ku oon mä. Oon mä varattu." Pokkani piti hienosti, totesin jotain ystävällistä ja poistuin paikalta:-D Jostain syystä tuosta ei jäänyt edes paha mieli.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun parin illan deittikumppni tuli takaisin yli kuukauden kestäneeltä matkalta ja kysyi heti sen jälkeen että voitaisiinko pitää seurustelussa vähän taukoa. Mä en edes oikein tiennyt että me oltiin seurusteltu.

Vierailija
2/3 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheltä josta en ollut edes kiinnostunut :) tulivat kavereidensa kanssa juttelemaan baarissa ja tarjosivat juotavaa. Me olimme ystäväni kanssa kohteliaita ja juttelimme niitä näitä. Miehet eivät todellakaan olleet meidän makuun. Toinen sitten liimaantui minuun, esitteli kahden tyttärensä kuvia lompakosta, selitti vaimostaankin jotain ja minä juttelin ystävällisesti. Yht äkkiä mies sanoi "olisi ollut ihanaa alkaa kanssasi suhteeseen tai jotain vakavampaa tänä iltana. Mutta minun on nyt kieltäydyttävä kun olen ukkomies"

Olin ihan ihmeissäni :D minäkin olen naimisissa ja äiti, enkä ollut todellakaan ajatellut tästä miehestä mitään, hän ei kiinnostanut minua tippaakaan :)

Miehet ja niiden suuret luulot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vollottaen kertoi, että ei voi tavata mua uudelleen. On niin murtunut kun kissa on kuollut puoli vuotta sitten. Joten ei voi vielä seurustella ja sitoutua. Mä siihen että voi!