Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Varattu salasuhteeni taitaa haluta eroon minusta.

Vierailija
03.01.2013 |

Merkkejä on ollut ilmassa. Hänen on muka entistä vaikeampi keksiä tekosyitä päästäkseen minua tapaamaan, ja silloinkin hänellä on aina kiire kotiin.

Tämä joululoma kävi todella hermoille. Mies oli perheensä kanssa isovanhempien luona kauempana, emmekä voineet tavata viikkoon. Puhelutkin olivat pikaisia ja nekin menivät melkein riitelyksi, kun minulla oli niin ikävä.

Kotiin tullessaan hän ei muka pystynyt ottamaan yhteyttä, vaikka aina ennen hän on "lähtenyt lenkille" päästäkseen tapaamaan tai edes soittamaan, jos on oltu parikin päivää erossa.

Olen aivan raunioina, sillä luulin aina, että se olen minä, joka tämän suhteen lopettaa ja mies rukoilee minua jäämään.

Tekisi mieli ottaa yhteyttä hänen vaimoonsa.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyydestä sakotetaan. Toivottavasti otit opiksesi.

Vierailija
2/29 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä näppis erossa varatuista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono häviäjä.

Vierailija
4/29 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain rakastunut. Ja niin on mieskin ollut, pitää minua kuin prinsessaa. Hän se on ollut aloitteellinen tässä koko ajan, kaksi vuotta. Hän suunnittelee tapaamiset, hän järjestää asiansa niin, että voidaan olla mahdollisimman paljon yhdessä. Ja silloin hän palvoo minua, ei halua päästää sylistään.

ap

Vierailija
5/29 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kuule auta.

Mun salasuhde jätti mut. Hengissä olen edelleen, enkä ikimä kostaisi rakastamalleni miehelle kertomalla vaimolleen!!! Mies valitsi perheensä, ei mua. Ei sitä mikään muuta.

Vierailija
6/29 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaajat ovat mammoja, jotka pelkäävät että sinä makaat juuri hänen miehensä kanssa ja siksi mollaavat.

T. samassa veneessä, mutta onni kukoistaa

Vierailija
7/29 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vailla omaatuntoa, hävetkää.

Vierailija
8/29 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vailla omaatuntoa, hävetkää.

Vierailija
9/29 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin ajattelin olevani jonkun koston yläpuolella, mutta nyt on niin paha olla, että tekisi mieli vaikka vaan soittaa miehen puhelimeen, vaikka tiedän sen olevan vaimonsa kanssa kauppakeskuksessa.

En siis koskaan ole soittanut, hän on se joka soittaa.

Vierailija
10/29 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain rakastunut. Ja niin on mieskin ollut, pitää minua kuin prinsessaa. Hän se on ollut aloitteellinen tässä koko ajan, kaksi vuotta. Hän suunnittelee tapaamiset, hän järjestää asiansa niin, että voidaan olla mahdollisimman paljon yhdessä. Ja silloin hän palvoo minua, ei halua päästää sylistään.

ap

jos joku palvoo sinua salassa. Se ei ole rakkautta, jos siitä ei voi muille kertoa ja vaimosta kiinni pitäminen on hänelle tärkeämpää. Valehteleva kusipää se on, eikä mikään unelmien prinssi. Ala arvostaa itseäsi ja hanki mies, joka on kanssasi avoimesti.

Vierailija
11/29 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä löydättekin noita ala-arvoisia miehiä? Tarjolla kun on niitä kunnollisiakin, joiden perusarvoihin kuuluu toisen ihmisen kunnioittaminen, erityisesti kumppanin.

Vierailija
12/29 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaajat ovat mammoja, jotka pelkäävät että sinä makaat juuri hänen miehensä kanssa ja siksi mollaavat.

T. samassa veneessä, mutta onni kukoistaa

ansaitsisit ihan oikean miehen, joka todella kunnioittaa ja rakastaa sinua. Sinun ei tarvitse piilotella ja olla kakkonen. Nyt jotain omanarvontuntoa naiset!

Hyvää uutta vuotta!

Vierailija
13/29 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan voi olla noin lapsellinen. Sä raukka sorruit rakkauteen jo ensinmäiseen aseteeseen.

Olen kolmatta vuotta jalkavaimona ja tämä suhde on sillä tasolla, että myös puhutaan asioista rehellisesti.

Miksi miehellä on suhde sinuun. Minä tiedän oman mieheni todelliset syyt. Ja epäilen, että tästä syyystä mies haluaa sinusta eroon.

Vierailija
14/29 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä löydättekin noita ala-arvoisia miehiä? Tarjolla kun on niitä kunnollisiakin, joiden perusarvoihin kuuluu toisen ihmisen kunnioittaminen, erityisesti kumppanin.

Siksi hän onkin niin upea. Hän myöntää sen minulle avoimesti, mutta myöntää myös sen, että ei pysty olemaan minusta erossa. Tuon kunnioituksen vuoksi hän ei myöskään halua erota vielä tässä vaiheessa.

ap

Vierailija
15/29 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan voi olla noin lapsellinen. Sä raukka sorruit rakkauteen jo ensinmäiseen aseteeseen. Olen kolmatta vuotta jalkavaimona ja tämä suhde on sillä tasolla, että myös puhutaan asioista rehellisesti. Miksi miehellä on suhde sinuun. Minä tiedän oman mieheni todelliset syyt. Ja epäilen, että tästä syyystä mies haluaa sinusta eroon.

Vierailija
16/29 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi hän onkin niin upea. Hän myöntää sen minulle avoimesti, mutta myöntää myös sen, että ei pysty olemaan minusta erossa. Tuon kunnioituksen vuoksi hän ei myöskään halua erota vielä tässä vaiheessa. ap

Vierailija
17/29 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi hän onkin niin upea. Hän myöntää sen minulle avoimesti, mutta myöntää myös sen, että ei pysty olemaan minusta erossa. Tuon kunnioituksen vuoksi hän ei myöskään halua erota vielä tässä vaiheessa.

ap

pettäminen ja kunnioittaminen ovat toistensa poissulkevia asioita. Ihan oikeasti.

Vierailija
18/29 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

pettäminen ja kunnioittaminen ovat toistensa poissulkevia asioita. Ihan oikeasti.

Vierailija
19/29 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkkejä on ollut ilmassa. Hänen on muka entistä vaikeampi keksiä tekosyitä päästäkseen minua tapaamaan, ja silloinkin hänellä on aina kiire kotiin.

Tämä joululoma kävi todella hermoille. Mies oli perheensä kanssa isovanhempien luona kauempana, emmekä voineet tavata viikkoon. Puhelutkin olivat pikaisia ja nekin menivät melkein riitelyksi, kun minulla oli niin ikävä.

Kotiin tullessaan hän ei muka pystynyt ottamaan yhteyttä, vaikka aina ennen hän on "lähtenyt lenkille" päästäkseen tapaamaan tai edes soittamaan, jos on oltu parikin päivää erossa.

Olen aivan raunioina, sillä luulin aina, että se olen minä, joka tämän suhteen lopettaa ja mies rukoilee minua jäämään.

Tekisi mieli ottaa yhteyttä hänen vaimoonsa.

Itse lähdit mukaan leikkiin

Vierailija
20/29 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

hän kunnioittaisi rakastaan, hän ei koskaan tekisi mitään, minkä tietäisi satuttavan häntä. Jos hän kunnioittaisi sinua, hän ei koskaan pitäisi sinua piilossa keneltäkään.