Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4v lapseni näki sitten K-12 elokuvan nimeltä Varasto :-(

Vierailija
03.01.2013 |

Sain joululahjaksi dvd-levyllä elokuvan Varasto, enkä ole itse ehtinyt katsomaan sitä juuri lainkaan. Luulin, että kyseessä on jonkin koko perheen elokuva, koska siinä esiintyy mm. Putouksessa Munamiestä esittänyt Aku Hirviniemi, jota meidän 4-vuotias tyttö fanittaa kovasti.

No, tänään kun halusin tehdä rauhassa kotitöitä, niin lapsi sai valita jonkun dvd-elokuvan, jota hän katsoisi. Lapsi valitsi tuon Varasto-elokuvan ja minä laitoin hänet katsomaan sitä. Menin itse sitten keittiöön laittamaan ruokaa ja kodinhoitohuoneeseen pesemään pyykkiä. Kun sitten menin olohuoneeseen, elokuva oli jo melkein lopussa ja lapsi istui television edessä järkyttyneen näköisenä. Kun lapsi sitten näki minut, hän alkoi itkemään ja sanoi jotain siihen suuntaan, että elokuvassa puhuttiin ja tehtiin "tuhmia juttuja". Sitten minä vasta katsoin sen DVD-elokuvan kansia paremmin ja tajusin, että sehän on K-12 elokuva! Katsoin sitten äsken yksin sitä elokuvaa vähän, kun olen yksin kotona ja sehän on pelkkää kiroilua, seksiä ja sekoilua koko elokuva, eli ei ihme että lapseni on järkyttynyt!

Miten nyt pitäisi auttaa tyttöä pääsemään järkytyksestä yli? Entä miten Aku Hirviniemi kehtaa mennä moiseen typerään aikusille tarkoitettuun elokuvaan esiintymään, koska hän tietää olevansa varmasti monen lapsen idoli esitettyään televisiossa Munamiestä, joten moni varmasti erehtyy luulemaan Varastoa lapsten elokuvaksi!!??

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä merkkinen on dvd soittimesi. Juuri nämä merkit näyttävät vain k12 javanhemmille sallitut elokuvat. Lasten soittimet on erikseen.

Vierailija
22/23 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitahan seuraavalla kerralla keskittyä omiin velvollisuuksiisi lapsen vanhempana... esim. lukemalla videon kannet ja siellä selvästi esiintyvän ikärajoituksen. Jälleen yksi surullinen esimerkki siitä, kuinka kyvyttömät vanhemmat syyllistävät ulkopuolisia omista laiminlyönneistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi mikä maailmanloppu! Lapsesi näki lastenelokuvan! t:10v tyttö joka on nähnyt kyseisen elokuvan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme