Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei, hyvää päivää. Tanja Karpela ja koiraopit

Vierailija
03.01.2013 |

Ko.ihminen esiintyy lehdissä erittäinkin koiraihmisenä, voihan vitsi.

Vai mitähän tapahtui vuosia sitten hänen tanskandogeilleen, jotka yhtäkkiä, hups.,vanhenivat niin samanaikaisesti, että lopetettiin samaan aikaan. Nyt se s...anan "koirapsykologi", jakaa sellaisia oppeja lehtien sivuilla, joita jokaisen pitäisi jo osata, vaikka ottaisi lemmikikseen vaikka hampaattoman hiiren.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Kiinteistökaisan luovuttamat karvattomat kissat hämmensivät, sillä jossain naistenlehdessä juuri kertoi että kuinka heillä on vauvan lisäksi koiranpentukin. Eikö se mies nyt sitten koiralle ole allerginen jos kerran karvattomille kissoille....? Vaivannut kauheasti mua tämä asia, kun kissojen lähtö surettaa.

pian päädy kiertoon, syystä tai toisesta. Mies joko allergisoituu tai "allergisoituu", kun alkaa koiran tuottama vaiva kyllästyttää eikä se ole enää söpönen pentukaan.

Vierailija
2/55 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että se myi ne :0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hänellä ensää sitä valkeaakaan koiraa, joitakin vuosia sitten poseerasi sellaisen kanssa lehdessä. Jotenkin tuntuu koirat olevan somisteita hänelle.

Vierailija
4/55 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen saanut toiselta kasvattajalta kasvattajien keskuudessa kiertävän sähköpostivaroituksen siitä, että Karpelalla ei ehkä pentuja kannata myydä. Siinä mainittiin juuri nuo erikoisen usein tapahtuneet hetki sitten terveenoloisten koirien eutanasiat...

Vierailija
5/55 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika haastavat koirat olivat kiireiseen ministeri- ja pikkulapsiperhe-elämään. Missähän ne koirat ovat nyt?

Vierailija
6/55 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

karvattomat kissat hämmensivät, sillä jossain naistenlehdessä juuri kertoi että kuinka heillä on vauvan lisäksi koiranpentukin. Eikö se mies nyt sitten koiralle ole allerginen jos kerran karvattomille kissoille....? Vaivannut kauheasti mua tämä asia, kun kissojen lähtö surettaa.

Vierailija
7/55 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi vaan käsittää tätä Karpelan eläin,eläin,eläin juttua, kaikki vaan siksi, että on julkisuuden henkilö, voi opastaa ihmisiä telkussa/lehdissä, tai missä vaan jossa voi ylimainostaa itseään eläinrakkaaksi...vetoaa tunteisiin.

Omistavat miehensä kanssa eläintarvike liikkeen. Toivottavasti kukaan idiootti ei käy siellä.

Vierailija
8/55 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinnepä ei ihan vain vaaleilla hiuksilla päässyt.

Voi, voi.

Vierailija
9/55 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinnepä ei ihan vain vaaleilla hiuksilla päässyt.

Voi, voi.

Toivoo maailmanrauhaa ja pelastaa kaikki eläimet....voihan vitura ja vieläkin ratsastaa moisella kyseenalaisella maineella. Eihän mikään lehti halua tehdä juttua vähän rupsahtaneesta missistä, mutta jos hän pelastaa kaikki maailman koirat, niin sitten kyllä.

Vierailija
10/55 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tapahtui Karpelan kissalle. Naapurit joutuivat viemään hoitoeläinkotiin heitteillejätön takia ja hups kissa katosi...

Vierailija
11/55 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex. missit haluavat pysyä julkisuudessa hinnalla millä hyvänsä. Esim.

Virpi Miettinen, paljon viinaa, paljon julkisuutta.

Armi Aavikko, paljon viinaa,kuolema

Lola Odusoga,tanssii hullun lailla

Anne Pohtamo, ylä-ja alakiito

Grande Finalen! Tanja Karpela koirakasvattaja. Jee,jee

Vierailija
12/55 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten.

Vierailija
13/55 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

karvattomat kissat hämmensivät, sillä jossain naistenlehdessä juuri kertoi että kuinka heillä on vauvan lisäksi koiranpentukin. Eikö se mies nyt sitten koiralle ole allerginen jos kerran karvattomille kissoille....? Vaivannut kauheasti mua tämä asia, kun kissojen lähtö surettaa.

Tyttäreni on allerginen kissoille, ei koirille. Vähän sama kuin voi olla allerginen porkkanalle, mutta ei tomaatille ;-)

Vierailija
14/55 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Kiinteistökaisan luovuttamat karvattomat kissat hämmensivät, sillä jossain naistenlehdessä juuri kertoi että kuinka heillä on vauvan lisäksi koiranpentukin. Eikö se mies nyt sitten koiralle ole allerginen jos kerran karvattomille kissoille....? Vaivannut kauheasti mua tämä asia, kun kissojen lähtö surettaa.

pian päädy kiertoon, syystä tai toisesta. Mies joko allergisoituu tai "allergisoituu", kun alkaa koiran tuottama vaiva kyllästyttää eikä se ole enää söpönen pentukaan.

mutta ei koirille.

Minua häiritsee asiassa se, että miksi se koira, vielä saksanpaimen piti ottaa kun pieni vauva perheessä, äly hoi älä jätä!

Samoin Karpelan hirveä hinku hamstrata koiria itselleen vaikka oli vauva perheessä.

Vierailija
15/55 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on malamuutteja, huskyja ja kultainen noutaja.

Vierailija
16/55 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin muistan nuo jutut tanskandoggien lopetuksesta ja mietin miten paljon näissä jutuissa on perää.

Kyllä hän vaikuttaa ihan aidosti koirista tykkäävältä...

Vierailija
17/55 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin muistan nuo jutut tanskandoggien lopetuksesta ja mietin miten paljon näissä jutuissa on perää. Kyllä hän vaikuttaa ihan aidosti koirista tykkäävältä...

Vierailija
18/55 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostanpa tätä.

Ei siitä ole mitään hyötyä vaikka "näyttäisi oikeasti välittävänsä eläimistä" jos on niin stanan tumpelo ettei osaa halllita niitä ja sitten tapattaa ne eläimet vaikka voisi esimerkiksi palauttaa kasvattajalle tai edes etsiä itse niille uusi koti!

Kauhea noita-akka, toivottavasti kukaan ei ikinä enää myy tuolla koiria.. Ainakaan juuri mitään koirasutta, tuohan saisi sillä murhia aikaiseksi kun ei ymmärrä miten koiraeläimet toimii.

Vierailija
19/55 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ollut niin,että hänen miehensä on ongelma koira kouluttaja ,eikä tämä tanja karpela itse,olen katsonut kanssa muutaman ohjelman ja jo se musiikki ärsyttää mikä siinä on,sekä tulee jotenkin sellainen tunne,että hän lukee jostain näytöltä mitä hän puhuu ohjelmassa,eli sant on laitettu suuhun valmiiksi.Se Inoa oikea koirakuiskaaja/psygologi,on katsomisen arvoista,hän tietää ja osaa asiansa.

Vierailija
20/55 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen telkasta nähnyt näitä koiran koulutus vinkkejä Karpelalta. Miksi ne kaikki koirat ovat lihavia?