Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masentaa. Olin niin ajatellut että teen kaikkeni etten törmää ihastukseenk

Vierailija
03.01.2013 |

jota kohtaan minulla on ollut todella voimakkaita tunteita jo reilun vuoden ajan. No tänään tietenkin heti näin hänet ja tunteet tietty kiehuu taas. Ei tästä tule mitään. Olen siis naimisissa ja teen kaikkeni että voisin unohtaa sen miehen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samojen unohtamisen tunteiden kanssa painitaan täälläkin. Tosin sen vuoksi ,että ihastuksekseni olikin jo löytänyt uuden ihastuksen ):

Vierailija
2/7 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en yleensä törmää ihastukseeni missään. Tai pystyn hyvin välttäämään paikkoja, joissa voisin häneen törmätä.

Tosi raskasta olisi, jos joutuisin häntä näkemään. Elämäni paras päätös taisi olla, kun päätin pysyä ihastuksestani erossa. Suosittelen. Todella vapauttava tunne. :)

Nyt sinulle vain tuli takapakkia, mutta pysy vain päätöksessäsi ja välttele miestä parhaasi mukaan. Vähitellen elämä helpottaa ja se kamala ikävä ja ahdistus väistyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihastus taisi olla vielä molemminpuolista.

Mies kävi päivittäin työpaikallani.

Menin sitten naimisiin ja ihastukseni lopetti samantien työpaikallani käymisen. Hän kyllä tiesi minun olevan varattu. Nyt notkun koko ajan naamakirjassa ja kirjoitan sinne päivityksiä josko tuo mies kommentoisi jotakin.

Vierailija
4/7 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käyttää juuri niitä värejä joita itsekkin, käyttää just samanlaisia tennareita kuin oliin itsekkin ostamassa jne. Onko täysin epänormaalia olla ihastunut miehen tyyliin pukeutua?

Vierailija
5/7 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käyttää juuri niitä värejä joita itsekkin, käyttää just samanlaisia tennareita kuin oliin itsekkin ostamassa jne. Onko täysin epänormaalia olla ihastunut miehen tyyliin pukeutua?

Vierailija
6/7 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en yleensä törmää ihastukseeni missään. Tai pystyn hyvin välttäämään paikkoja, joissa voisin häneen törmätä.

Tosi raskasta olisi, jos joutuisin häntä näkemään. Elämäni paras päätös taisi olla, kun päätin pysyä ihastuksestani erossa. Suosittelen. Todella vapauttava tunne. :)

Nyt sinulle vain tuli takapakkia, mutta pysy vain päätöksessäsi ja välttele miestä parhaasi mukaan. Vähitellen elämä helpottaa ja se kamala ikävä ja ahdistus väistyy.

Vierailija
7/7 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi