Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA MUN LAPSI ALKOI TÄRISEMÄÄN!!!!!

Vierailija
03.01.2013 |

tein ruokaa ja lapsi seisoi vieressäni ja narisija sanoin odota hetki äiti laittaa ruoan uuniin ja otin lapsen syliin ja huomasin että hän tärisee koko vartaloltaan. mittasin kuumeen ja se on 38,1 ja jalat oli ihan jääkylmät.

käärin lapsen peittoihin ja otin syliin tähän sohvalle. mitä tuo on?? mitä teen nyt???? lapsi on 1,5 -vuotias!!!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 01:01"]Voi sinua äiti ja ennen kaikkea sinun lapsesi. Nostit lapsesi kuumeen sitten 39 tyhmyyden kanssa. Tiedoksi sinulle, vaikka sinun lapsestasi onkin kysymys on myös muiden asia jos hän ei ole turvassa sinun kanssasi, mene AINA lääkäriin asiantuntijoille jos et tiedä jotain. Vaikka laps ei kuolisikaan sinun laiskuuteesi olla varjelematta häntä, hän saattaa vammautua pelleilyjesi vuoksi pysyvästi. Älä hanki lapsia enempää ellet ole tarpeeksi kypsä että tiedät miten toimia.
[/quote]
Keksit nostaa tämän nyt, koska..?

Vierailija
22/27 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä vaaraton horkka on oireena mm. munuaistulehduksessa joka ei ole enää vaaraton. Mulla kokemusta taas surkeasta terveydenhuollosta. Veisin yksityiselle jos olisi varaa..On todella törkeää että täällä vähätellään oireita etenkin pienten lasten kohdalla ja nämä "asiantuntijat" voi jättää omaan arvoonsa. Tiedän että vanha ketju mut näitäkin luetaan. Aina pitäisi tutkia vaikka myös lääkäreiltä törmää vähättelyyn. Jorvissa lastenpolilla otettu vakavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuumeessa vähennetään vaatetus ja pelkkä lakana peitoksi. Ja oikeasti kysellää sieltä päivystyksestä tälläisissa.

Itse pelästyin, kun lapselleni tuli joku ihottuma minuutissa, kun oli kuumeessa. En ollut ikinä kuullut kuumeihottumasti. Lähti yhtä nopeasti, kuin tulikin, kun kuume laski.

Vierailija
24/27 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän ole näin muutamassa vuodessa kuume laskenut o.O

Vierailija
25/27 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hädän. Sitä en kuitenkaan ymmärrä, että tilanteessa tulee ensimmäisenä mieleen kirjoitella vauva-palstalle.

Vierailija
26/27 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua talo syttyi palamaan, mitä mä teen? Hitto, kun tympäisee nämä vatipäiden aivan haista kukkanen avaukset!

Vierailija
27/27 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi