Mies lähti äsken viemään vauvaa sairaalaan. :(
On niin huolestunut ja tyhjä olo. :(
Kommentit (12)
Meillä on kaksoset ja imetän toista, joten miehen oli parempi mennä vain yhden kanssa, kuin minun molempien kanssa.
Vauvalla on kurkunpääntulehdus, joka on äitynyt melko pahaksi. Ei saa kunnolla syötyä, eikä nukuttua. Nyt hengityskin oli niin vaikeaa, että oli vietävä.
Ap
meidän nuorimmaisen kanssa adrenaliinia hengittämään kun meni niin ahtaalle. Vähän isompana kannattaa antaa heti mehujäätä imeskeltäväksi, kun oireet alkaa, se auttaa yllättävän hyvin.
Meillä esikoisella taipumus tuohon ja kyllä niitä riittikin. 7-vuotiaana oli vika kerta ja ambulanssillakin vietiin välillä.
Meidän oireili voimakkaasti n. 3-vuotiaaksi asti, sen jälkeen on pärjätty kotikonstein.
pian helpottaa oloa ja pääsevät kotiin. Mutta ei tuo mukavaa ole, kokemusta meilläkin, melko usein aikoinaan istuttiin ulkona rappusilla öiseen aikaan..ja sairaalaan jos ei helpottanut..
Tsemppiä.
En tiennytkään, että on noin kamalan yleinen vaiva! :o
Käytiin tänään terveyskeskuksessa, jossa vauva hengitti kaksi annosta adrenaliinia, ensimmäinen ei auttanut ja toinenkin auttoi vain vähän ja vain kahdeksi tunniksi. Saatiin sieltä kuitenkin onneksi varmuuden vuoksi lähete lastenpolille, ettei tarvitse päivystykseen viedä!
Kuinkakohan kauan suunnilleen menee, että paranee? Edes sen verran, että henki kulkee? Tauti ollut nyt kolme päivää, mutta vasta eilen alkoi hengitys selvästi vaikeutumaan. Kyseessä vasta nelikuinen pieni vauva. :(
Ap
Meidän vauvalle annettiin kortisonia adrenaliinin lisäksi. Oli jo seuraavana päivänä paljon parempi.
Auttaa ainakin meillä. Monta kertaa olen saanut jo alkavan kurkunpääntulehduksen estettyä kun olen alkanut heti antamaan yskänlääkettä kun oireita on kuulunut.
Tosin sitä ei saa antaa alle 1/2vuotiaille..
voi lellanlettas.....