Lapsella kohta synttärit ja minusta tuntuu pahalle
Tuntuu pahalta kutsua vieraita kun tiedän kaikkien kyselevän lahjojen perään, että mitä voi ostaa. Mitään ei lapsi tarvitse koska kaikkea on jo. Hän itse ei tulisi koskaan muistamaan saiko lahjoja vai ei mutta mites sitten vanhempi sisarus pelkääkö hänkin jäävänsä ilman lahjoja omana syntymäpäivänään?
Ja kaikki vaan sentakia että mulla itellä sellanen olo että kaikki luulee että nyt mun ei tartte itsen ostaa lapselle mitään kun voin pyytää kaiken kummeilta ja mummeilta ja muilta osallistujilta :(
Kommentit (5)
kyllä mun mielestä voi sanoo ettei oo lahjapakko... mutta esimerkiks vaatteita/kirjoja tai rahaahan esim. lapsen säästötilille ei oo ikinä liikaa jos joku välttämättä haluaa jotain antaa :)
Sanot kyselijöille, ettette tarvi mitään erityistä. Sitten ne keksii ite jotain. Sanot vaikka, että lapsi tykkää muumeista ja spidermanista.
En tajunnut mitään tästä viestistä.
Siis jos joku kyselee lahjojen perään, niin sanot vaan että ei tarvi mitään lahjoja ostaa. Kyllähän he silti ostavat ja se on oikein hyvä niin. Mutta sun ei tarvi alkaa listaamaan että ostakaa tätä ja tuota.
Nyt meni yli.