Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten se voi olla niin hemmetin vaikeaa lukea kirjoitettua tekstiä?????

Vierailija
03.01.2013 |

Jos minä myyn Huuto-netissä jotakin ja kirjoitan toimitustapakohtaan "NOUTO". Ja lisätietoihin: "HUOM! VAIN NOUTO". Niin minkä he**etin takia sen sitten huutaa ihminen jostakin periferiasta ja pyytää postittamaan??? Ja toinen kyselijä pyytää tuomaan kotiinsa toiselle paikkakunnalle??? TÄH?!

Minä en todellakaan lähde muutaman euron arvoista tuotetta paketoimaan (vielä sellainen joka menee taatusti postissa rikki), kirjoittamaan osoitekortteja, viemään työpaikan-päiväkodin-kaupan kiertoajelun lomassa postiin. En. Raivostuttaa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaikka kuinka tarkat tuntomerkit olin pistänyt niin aina tuli soittoja löydetystä kissasta joka ei lainkaan sopinut antamiini tuntomerkkeihin ja tämä siis selvisi aina paikan päällä kun lähdin kissaani hakemaan...

Ei ihmiset osaa lukea

Vierailija
2/2 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman ilmiön voi huomata keskustelupalstoillakin. Vaikka viesti sisältäisi vain otsikon ja neljä lausetta tekstiä, niin kaikilla ei riitä keskittymiskyky lukea niitä muutamaa lausetta. Vastaamaan pitää kuitenkin päästä, joten sitten vastataan sen perusteella, mitä otsikosta päätellään. Aina ei toki ymmärretä edes otsikkoa.

Jos esim. kirjoittaa "suosittele hyvää vedenkestävää ripsiväriä", niin aina joku tulee sanomaan, että "maxfactorin diipadaapa xxx on tosi huippu, suosittelen!". Sitten kun kysyy vielä uudelleen, että "niin olikos tuo vedenkestävä", niin sitten vastataan että "ei, ihan tavallinen".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla