Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä tilasin matkan.

Vierailija
03.01.2013 |

2 viikkoa Teneriffalla. Joulukuussa lähtö. Vain minä ja puolisoni.

Tämä mennyt joulu meni pieleen monilta osin.

Monta päivää pohdin asiaa ja tein päätöksen, että tuleva joulu on toisenlainen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin pitkän ajan päähän?

Vierailija
2/5 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin pitkän ajan päähän?

Tjärellä mm. Muillakin toimistolla jo jotain, mutta tammikuun loppuun mennessä alkaa olla kaikki kohteet myynnissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkkisperheen ryyppäysloman jouluna, Teneriffalla. Voiko surkeampaa enää ollakaan? Kunnon maksimi wt-meininkiä teillä.

Vierailija
4/5 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei joulua ole oikeasti olemassakaan, sitä ei tarvitse lähteä pakoon. Joku tyyppi keksi joulun vieton, mutta en minä, enkä sitä rataa mee. Joten ei paineita elämiseen joulukuusta, ei tammikuusta, ei helmikuusta jne. Miksi toimia muiden ihmisten tapojen mukaan, kun voi olla omat lait ja tavat? Me matkustetaan silloin, kun huvittaa, mutta ei toisten rituaalilomien ja pyhien mukaan.

Vierailija
5/5 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut Lappiin jouluksi, mutta en ollut tarpeeksi ajoissa liikkeellä ja sopivaa mökkiä ei sitten enää saatu sopivaan hintaan. Eikä mieskään ollut kovin innostunut. Ajattelin sitten, että mennään ensi jouluksi kun pyhäpäivät osuu yhtä hyvin työpäiville.

Nyt kun lumi tuli jo joulukuun alussa ja kotona etelässäkin pääsi hiihtämään hyvin ja töissä oli kiirettä ennen joulua, niin ajattelin jo lomalle jäädessä perjantaina, etten todellakaan jaksaisi pakata ja lähteä la-aamuna ajamaan pohjoiseen pilkkopimeässä talvikelissä. Joulu meni ihanasti sukulaisten vieraillessa meillä ja sen jälkeen ehdittiin vielä melkein viikko vain olla ja levätä (+ remontoida ja hiihtää). Päätin jo loman aikana, että ensi jouluna ollaan ihan rennosti taas pitkä loma kotona! (Toivottavasti ei sada vettä ja ole ihan mustaa joulua)

Sen kuitenkin päätin sinä loman ekana viikonloppuna, että ensi jouluksi tilaan joulusiivouksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän