Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko 28-vuotias vesijuosta?

Vierailija
03.01.2013 |

Olen siis 28-vuotias nainen ja luulen, että vesijuoksu voisi olla minulle sopiva laji. MUTTA, en tiedä kehtaanko lähteä uimahallille vesijuoksuvyön kanssa mummojen sekaan! Otsikko on siis hieman harhaanjohtava, tietysti tiedän että voi, mutta kehtaako?? katsoisitko pitkään jos mummojen seassa uisi nuori nainen, olisiko ihmettelyn aihe?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelkkiä mummoja vaikka enemmän niitä on kuin meitä alle 30v.

Vierailija
2/14 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on monen ikäisiä ihmisiä, mm. minä (olen 32 mutta aloitin n. 5v sitten).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta joka kerta uimassa käydessäni olen katsellut vesijuoksuradalle ja aina siellä on ollut vain vanhuksia.

Siksi mietin miten kehtaan koko vyön kanssa edes lähteä hallille, tai itse asiassa edes miten kehtaan mennä koko vyötä kaupasta ostamaan :)

mutta kiva kuulla että nuorempiakin juoksijoita löytyy!

ap

Vierailija
4/14 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis lapset vesijuoksevat vanhempiensa kanssa.

Vierailija
5/14 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti, voiko joku nolostella tuollaisia asioita?

Itse harrastan vesijuoksua, koska se on oikealla tekniikalla tehtynä tehokasta ja nivelille hyvä laji. Ihan sama, vaikka aamuisin (aamu-uintiaikana on halvempi mennä ja vuorotyöni ansiosta se sopii ajallisestikin hyvin minulle) allas todella onkin täynnä mummoja ja pappoja. Hyvin sinne sekaan mahtuu!

Vierailija
6/14 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensähän niitä on ilmaiseksi lainattavissa ihan niin kuin kellukkeitakin yms.

Vierailija
7/14 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: yksi "mummo" jolla ikää 22v

Vierailija
8/14 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ensin pitää kasvaa aikuiseksi niin että pystyy tekemään asioita itsenäisesti.

Jos ei kehtaa tehdä sitä mitä haluaa ja murehtii sitä mitä muut ajattelee niin paras pysyä kotona ettei vaan ala nolottamaan.

Ps. meidän uimahallissa vesijuoksevat kaiken ikäiset lapsista mummoihin ja vaareihin.

Ja niitä vöitä saa vapaasti lainata eli ei tarvitse omaa.

Vierailija
9/14 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 23 ja käydään usein kavereiden kanssa vesijuoksemassa. Erittäin tehokas laji ja hyvin voi mennä kaverin kanssa isossa altaassa rinnakkain ja juoruta samalla. Äläkä muuten ota nokkiisi kun ne mummot ohittelevat - he käyttävät juoksuvyötä lähinnä kellukkeena eivätkä tee harjoitusta oikein. Oikein tehtynä juokset käytännössä paikallaan.

Vierailija
10/14 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni aktiivisesti treenaava juoksija käy välillä vesijuoksemassa, varsinkin jos on vammoja.

Vierailija
11/14 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika hirveän harvaa ihmistä maailmassa kiinnostaa, mitä juuri Sinä teet uimahallissa - tai sen puoleen missään muuallakaan. Älä siis imartele itseäsi ajattelemalla, että joku oikeasti miettii sinun vesijuoksemisestasi _yhtään_mitään !

Vierailija
12/14 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesijuoksua harrastaa lähinnä vain naiset ja niistäkin mummot,

Minä, nuori 28-vuotias mies, uskallan silti käydä vesijuoksemassa uimahallissa. Voit sinäkin siis niin tehdä. Valitettavasti emme taida käydä samassa uimahallissa, keräisin kaikki ihmettelevät katseet ja paineet pois sinulta.

Vierailija
13/14 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoria miehiä vesijuoksemassa.

Mä olin just tänä aamuna, ja olen 47. Vanhempi kuin sinä, mutta en nyt sentään mummo vielä;)

Vierailija
14/14 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihoviimeisimpiä.

Vesijuostessa kuuluu kyllä ihan edetä. Ne jotka pysyvät paikoillaan nimenomaan kelluvat.

Ohittamisesta ei kuulukaan ottaa nokkiinsa.

hyvin voi mennä kaverin kanssa isossa altaassa rinnakkain ja juoruta samalla. Äläkä muuten ota nokkiisi kun ne mummot ohittelevat - he käyttävät juoksuvyötä lähinnä kellukkeena eivätkä tee harjoitusta oikein. Oikein tehtynä juokset käytännössä paikallaan.