Käytetty vm 2008 Apple iMac vai uusi Sony Vaio?
Kommentit (10)
on kannettava, toinen pöytäkone (iMac on näyttö. Jonka sisällä on tietokone). Kumpaa te tarvitsette?
Itse äänestän mäkkiä, koska pidän siitä enemmän ja se on mielestäni käyttäjäystävällisempi järjestelmä.
mieti nyt itse! 5v vanha tietokone on antiikkia
Itse ottaisin ehdottomasti iMacin jos vaan paikka sille. Tosin meillä käytetään vain macin koneita. Laatu maksaa. Ja maksan laadusta.
Meillä on sekä Applen että Sonyn tuotteita ja todellakin on laatu paremmin kohdallaan Vaioissa.
tietokoneissa se ns. laatukin vanhenee ihan yhtä nopeesti.
Ominaisuudet on kivikaudelta 5 v vanhassa koneessa vaikka kuinka ois ompun puolikas
Itse ottaisin ehdottomasti iMacin jos vaan paikka sille. Tosin meillä käytetään vain macin koneita. Laatu maksaa. Ja maksan laadusta.
Tulisi lapselle ihan perus tietokoneeksi. Ei tarvitse olla huippumoderni, mutta kuitenkin luotettava. Ap
://reviews.cnet.co.uk/desktops/apple-imac-2008-edition-review-49297103/
Tulisi lapselle ihan perus tietokoneeksi. Ei tarvitse olla huippumoderni, mutta kuitenkin luotettava. Ap ://reviews.cnet.co.uk/desktops/apple-imac-2008-edition-review-49297103/
Että aika vanhaa kamaa on jo. Ostaisin siis tuon uuden toisen koneen jos ei uuteen mäkkiin ole varaa.
14 v. tytölle tulisi kone.