Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tauskin ex-vaimojen hurja tilitys: Saimme turpaan hääyönä! :D

Vierailija
03.01.2013 |

Seiska tietää kertoa

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsismia tyypillisimmillään.

Vierailija
2/25 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsismia tyypillisimmillään.

kun katsoin Tauskin haastattelua jossain talk-showssa vähän sen jälkeen kun kaveri oli vetänyt turpiin raskaana olevaa vaimoaan. Kuka tahansa tavallinen ihminen olisi edes vähän nolo tai kiusaantunut kun kysytään parisuhdeasioista tollasen episodin jälkeen. Tauski ilmeenkään värähtämättä puhui siirappisia asioita Hennasta niinkuin mitään ei koskaan olisi tapahtunutkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa ainoo fiksu nainen olla se eka vaimo, kun ei levittele kaikkea likapyykkiä koko kansalle, ajattelisivat edes lapsia, se taukki nyt on niiden isä kuitenkin.

Vierailija
4/25 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiska tietää kertoa

Vierailija
5/25 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on vertaistukea ;)

Vierailija
6/25 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakkaavan miehen kanssa, ANNA MUN KAIKKI KESTÄÄ.

Vierailija
7/25 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakkaavan miehen kanssa, ANNA MUN KAIKKI KESTÄÄ.

Ja riitti myös Hennalle taustamateriaalia, mutta se rakkaus ajaa järjettömiinen tekoihin.

Vierailija
8/25 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaukana mistän huvittavasta mun mielestä, ja näitä ukkoja valitettavasti löytyy meiltä kuin muualtakin ihan liikaa...

Mies saattaa olla sadisti ja nauttia väkivallasta, mutta väittäisin että se on harvinaista.

ja alat sen kanssa suhteeseen, menet naimisiin jne niin olet ansainnut turpiisi siltä mieheltä???

Ei hyvää päivää, te katkerat petetyt, olette loistavia ajatusten tonavia...

Muista että nämä naiset vielä jatkoi suhdetta Tauskiin vaikka olivat jo saaneet turpaansa (tosin mitään todisteita ei ole).

Jos eka iskee varatun ja sitten vielä jatkaa suhteessa vaikka saa turpaansa niin on ansainnut kohtalon

Ööö, minkä kohtalon?

Vierailija
9/25 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävä JUNTTI

Vierailija
11/25 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiako olette...Paha paha mies pahoinpitelee kilttejä ja ahkeria naisia...

Vierailija
12/25 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nask----

Vierailija
13/25 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaukana mistän huvittavasta mun mielestä, ja näitä ukkoja valitettavasti löytyy meiltä kuin muualtakin ihan liikaa...

Vierailija
14/25 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saattaa olla sadisti ja nauttia väkivallasta, mutta väittäisin että se on harvinaista.

Vierailija
15/25 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja alat sen kanssa suhteeseen, menet naimisiin jne niin olet ansainnut turpiisi siltä mieheltä???

Ei hyvää päivää, te katkerat petetyt, olette loistavia ajatusten tonavia...

Vierailija
16/25 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkikäteen "liiankin" ihana mies muuttuu hääyönä naistenhakkaajaksi? Käsittääkseni aika tyypillinen ilmiö näillä n-tapauksilla. Kun toinen ei enää noin vain pääsekään lähtemään, oikea karva tulee esiin.

Vierailija
17/25 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja alat sen kanssa suhteeseen, menet naimisiin jne niin olet ansainnut turpiisi siltä mieheltä??? Ei hyvää päivää, te katkerat petetyt, olette loistavia ajatusten tonavia...

Ja sinun vastuullasi...

Vierailija
18/25 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitä minä en tässä ymmärrä, että millä tavalla väkivalta on "viihdettä", kun tuo on kai viihdeuutiset-otsikon alla.

Rikosuutisiin se minun käsittääkseni kuuluisi.

Toinen asia, jota en käsitä on se, että miten ihmeessä naiset suostuvat jatkamaan yhteiseloa väkivaltaisen miehen kanssa, vaikka olisikin naimisissa.

Vierailija
19/25 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen asia, jota en käsitä on se, että miten ihmeessä naiset suostuvat jatkamaan yhteiseloa väkivaltaisen miehen kanssa, vaikka olisikin naimisissa.

Mutta kun on ensin hehkutettu vuosisadan rakkaustarinaa ja menty naimisiin isolla metelillä, niin ei sellaista naista olekaan, joka seuraavana aamuna pakkaisi tavaransa ja lähtisi menemään, varsinkin kun katuva mies siinä on ihan että anteeksi rakas en tiedä mikä minuun meni mutta en tee sitä enää koskaan. Lisäksi nars-- anteeksi tietynlaisten miesten kanssa on se, että paha on niitten kanssa tosi pahaa, mutta vastaavasti hyvä on niin hyvää, ettei mikään muu tunnu miltään, joten se hyvä pitää sitten kitumassa kunnes järjen valo lopulta voittaa.

Vierailija
20/25 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän on aina se ilkeä kirveen kanssa heiluva väkivallan ruumiillistuma, joka rutiininomaisesti pahoinpitelee kilttiä naista. Samalla paha mies tekee myös lasten elämästä kamalaa. Eihän se mitenkään muuten päin voi olla.

Miehen väkivaltaista käyttäytymistä ei tietysti voi puolustaa, mutta naisen kuvaaminen

viattomana uhrina on kuitenkin naisen typistämistä avuttoman lapsen asemaan, ikään

kuin nainen olisi tahdoton olento vailla vastuuta oleva aikuinen, joka ei itse tee päätöksiä, arvioita ja valintoja elämässään.

On hyvin helppoa huomata jo tutustumisvaiheessa, onko joku mies agressiivinen, ei siihen paljoa tarvita. Tässä tapauksessa ei kuitenkaan ole välitetty tutkia miehen taustoja tarkkaan, vaikka tietoa on kyllä ollut yllin kyllin tarjolla. Ei olla seurusteltu tarpeeksi pitkään jne....On vain suoraa päätä menty naimisiin ja hypätty kohti tuntematonta. Onhan se jännittävää, mutta jännityksellä on hintansa.

ps. ei mennä henkilökohtaisuuksiin tai tehdä analyysiä minun elämästä. Ihan vaan yleisellä tasolla haluan yrittää sijoittaa omaa mielipidettäni keskusteluun. Toivottavasti, että kokea erilaisen mielipiteen uhaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi