Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keikkojen saamisesta sairaalasta..

Vierailija
02.01.2013 |

olen tässä aikuisiällä opiskelemassa ja olen vuonna 2011 ja -12 viime syksyyn asti saanut paljon keikkoja, kesän olin samalla osastolla kokonaan.

SYksyllä sairaalassa muuttui käytäntö että osastonhoitajat eivät itse saa enää soittaa hätäapukeikkalaisia, vaan rekrytointihoitaja tekee sen.

Tämä rekryhoitaja pyysi minua kahdesti syksyn aikana, jouduin kummatkin torjumaan hyvästä syystä. Sittemmin meilasin rekrylle ja kerroin miksi en voinut keikkoja ottaa vastaan, ja että se väliaikainen tilanne on ohi, ja muistutin vielä puhelinnumerostani. Sain vastauksen jotain " hyvä tietää, kiitos"..

Sittemmin ei ole keikkoja kuulunut. Tiedän kyllä että sairaalassa on vähennetty "ulkopuolisten" keikkalaisten käyttöä. Mutta hirvittää.. Voinko meilata vielä rekrylle ja muistuttaa itsestäni`?

Mietin myös sitä, menevätkö kesätyötkin hänen kauttaan, jos en pääsekään tutulle osastolle, tai lainkaan töihin..

Olen aiemmin meilannut osastonhoitajalle ja kertonut halukkuudestani sijaisuuksiin, en saanut vastausta.

Pelottaa. Tiedän että muualla suomessa on hoitajapula, meillä ei, päinvastoin.. mutta en voi lähteä töiden perässä; miehellä virka, lasten koulut..

Teenkö hallaa jos "ahdistelen" rekryhoitajaa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä alkaa vaan vainoharhaiseksi , että olenko mä tehnyt jotain kun mua ei enää huolita..

Aiemmin oh on minulle kyllä suoraan sanonut että olen hyvä sijainen, ja että "on kuullut minusta hyvää". On sen tyyppinen että kai se nyt vastaisi ja sanoisi jos olisin kuitenkin viimeisillään mokannut jotain.

Äsken koulun sähköpostini ei sitten toiminut, jää huomiseen..ja ehkä on parempi ettei meilin lähetysaikana ole keskiyö.

Vierailija
2/3 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olet edelleen halukas tulemaan. Kyllä heillä siltikin on sanansa sanottavana, ketä otetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyllä ja keväällä ei ole lomasesonki. Silloin vaikeampi saada keikkatyötä. Sinuna alkaisin kysellä kesälomasijaisuuksia helmi-maaliskuussa. Silloin varmasti on paremmin työtä tarjolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan