Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitoin kyllä ruokaa tänään mutta päädyin silti tilaamaan roskaruokaa kotiin...

Vierailija
02.01.2013 |

Tein lohkoperunoita, ihan itse kuorin ja pilkkosin ja laitoin kuorrutettakin itse ja olin niin tyytyväinen kun pistin uuniin.

Sit siistin possupalasen, leikkasin sopivannäköisi pihvejä, maustoin, paitoin, ja laitoin paistumaan, kun olivat valmiita tein "kastiketta" heittämällä pannuun kermaa.

Lisukkeeksi vielä herne-maissi-paprikaa.

No, muuten ihan hyvää, mutta en sitten ollut katsonut sitä lihaa että se oli jo valmiiksi suolattu... Olin ostanut Rainbowin poussin pihvifilettä, mitä en ole ennen ostanut...

Ja kun olin sitten suolannanut itse samoin kuin ennen, niin olihan sinä sitten niin paljon suolaa ettei sitä voinut syödä =(

(Maustan aina pihvit ennenkuin paistan niitä, ei oikein viittinyt raakaa possua maistaa)

No, syötiin sit he-ma-paa, eikä sit kyl huvittanut mitään muuta enää laittaa niin odotan nyt että kebut tuodaan kotiin.....

Prkl.......

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vain maannut kipeänä kotona koko päivän ja lapset roikkuneet netissä pelaamassa tai pleikalla. Viideltä havahduin että niillä on ehkä nälkä ja tilasin kebabia. Vuoden äiti tässä päivää...

Vierailija
2/3 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi on oikeasti ärsyttävää, että niisä joissain lihoissa on jonkun verran valmiiksi suolaa. Jos mä haluan maustaa itse, niin heittäisin mielellään sen suolankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää suolaa ja sitten lopuksi jonkun lihafondin ja muistaa kaksi sekuntia sen jälkeen, että jaa mähän laitoin jo suolaakin... Eikä kukaan tietysti syö vaikka miten yrittäisi perunaan imeyttää suolaa :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme