Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niinistön puhe oli kammottava

Vierailija
02.01.2013 |

Ylimielistä jeesustelua ja syyllistämistä. Pihalla kuin lumiukko koko ukkeli. Ehdotan yt-neuvotteluja ja lopuksi kortistoon koko turhake. Säästyy paljon rahaa. Tai sitten voidaan pitää tarjouskilpailu ja yksityistää tai ulkoistaa presidentti-instituutio Keniaan. Kenian Marskikin oli paljon parempi ja komeampi keikari kuin alkuperäinen.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

KERÄÄMÄSSÄ ELÄKETTÄ, ELÄTTÄEN ITSENSÄ.Onnistuin naisjuristina keräämään itsekin 82500 euron eläkkeen valtiolla 41 johtajavuodesta useilla yliopistotutkinnoilla. Kukaan ei ole kadehtinut.

Vierailija
2/43 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinistö on falski ja epäuskottava. Puheensa oli joutavaa hurskastelua ja vastenmielisyyden huipensi nuo jumalan siunaukset. Hyi mikä ukko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinistö on falski ja epäuskottava. Puheensa oli joutavaa hurskastelua ja vastenmielisyyden huipensi nuo jumalan siunaukset. Hyi mikä ukko.

Vierailija
4/43 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun porvarisukko puhui köyhät kyykkyyn puheitaan niin kaunistellussa muodossa että suomalainen lammaslauma ei edes huomaa millaisia arvoja arvojohtaja heille tässä syöttää...

Vierailija
5/43 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutama oleskeluyhteiskunnan elätti tajusi että "Hei, sehän tarkoittikin meitä ja Pyhää Tapaamme loisia!"

Olen entistä tyytyväisempi että äänestin Niinistöä.

Vierailija
6/43 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se varmaan vittuu näitä yhteiskunnan loisia jotka makoilee kotona ja ovat ensimmäisenä vaatimassa kaikkea! itse eivät tee yhtään mitään itsensä saati yhteiskunnan eteen!

Tähän loisimiseen ja työn vieroksuntaan pitää puuttua kovalla kädellä!

muutama oleskeluyhteiskunnan elätti tajusi että "Hei, sehän tarkoittikin meitä ja Pyhää Tapaamme loisia!" Olen entistä tyytyväisempi että äänestin Niinistöä.

Vierailija
7/43 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutama oleskeluyhteiskunnan elätti tajusi että "Hei, sehän tarkoittikin meitä ja Pyhää Tapaamme loisia!"

Tässä AV-mamman sielunsiskojen keskustelua: http://www.feissarimokat.com/2012/12/sossupummin-parhaat-vinkit/

Vierailija
8/43 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

varteenotettavaa pressaehdokasta! Ja näin siinä sitten kävin.

Voisiko kukaan kuvitella, että tänne tulisi vaikka esimerkiksi joku sellainen kriisi, että tämä pressakausi pitäisi katkaista kesken kaiken?

Joku sanoi, että Suomessakin saattaa alkaa Pohjoisafrikan kaltainen kuohunta.

Suomen syrjäytyneet ja muut ongelmaiset (myös mt)! Ketä te oikein ootte ja miten olette joutuneet surkeaan tilaanne? Mikä on muka oma osuutenne ja mikä se, että tämä yhteiskunta on just tämmöinen kuin se on?

Vierailija
9/43 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi, jos intiasta tuotaisiin koko pressan palkalla 50 inkkari tänne tekemään presidentin visiohommia.

Jälki olisi parempaa ja näkemys olisi laajempi.

Ja halvemmaksikin tulisi kuin yksi kallis suomalainen pressa ja sen elättivaimo.

Vierailija
10/43 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai miten sen nyt menikään?

Vierailija
11/43 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitaisiin myös lopettaa Niinistön edeltäjien hyysääminen ja elättäminen verovaroilla. Vai?

Vierailija
12/43 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi, jos intiasta tuotaisiin koko pressan palkalla 50 inkkari tänne tekemään presidentin visiohommia.

Jälki olisi parempaa ja näkemys olisi laajempi.

Ja halvemmaksikin tulisi kuin yksi kallis suomalainen pressa ja sen elättivaimo.

tuolla älyllä varustetun ihmisen luulisi kovapalkkaisia hommia löytävän tuosta vaan! :D

Vierailija
13/43 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitaisiin myös lopettaa Niinistön edeltäjien hyysääminen ja elättäminen verovaroilla. Vai?

Mara pärjää varmasti, fiksu mies. Samoin Tarzani, jolla on paljon faneja. Tarzani voisi opettaa mummoille vaikka reilua kauppaa ja sauvakävelyä. Manu on jo eläkkeellä, joten hänelle voi maksaa pientä kansaneläkkeen perusosaa.

Niinistö vois mennä duuniin visioimaan tai uudelleenkouluttautua esim it-alalle, jossa on pulaa kokeneista osaajista. Tyylikäs mies kun on, niin sopisi vaikkapa Nokialle pitämään PP kalvosulkeisia.

Vierailija
14/43 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteiskuntamme elätit järjestäytyisivät ja rehaisivat muiden verovaroilla maksettujen nettipalstojen äärestä peppunsa kaduille ja hyvinmuodostetuin argumentein vaatisivat työtä tekeviä ihmisiä maksamaan heille vielä lisää etuuksia.

Taitaa olla turha toivo. Ennemmin kuu tavoittaa maan kuin sossupummit tekee mitään muuta kuin raivoaa netissä.

Persut on myös hauska ilmiö. Puolue on, mutta kesikinäiseksi tappeluksi menee.

Vierailija
15/43 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ollut työtön päivääkään valmistumiseni jälkeen, loisimista ei ole tullut harrastettua. Nettomaksajapuolella olen kyllä selvästi isohkoine tuloineni, mutta silti kannatan yhteiskuntaa joka pitää huolta myös niistä joilla ei (juuri nyt) mene kovin hyvin.

Vierailija
16/43 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
17/43 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteiskuntamme elätit järjestäytyisivät ja rehaisivat muiden verovaroilla maksettujen nettipalstojen äärestä peppunsa kaduille ja hyvinmuodostetuin argumentein vaatisivat työtä tekeviä ihmisiä maksamaan heille vielä lisää etuuksia.

Taitaa olla turha toivo. Ennemmin kuu tavoittaa maan kuin sossupummit tekee mitään muuta kuin raivoaa netissä.

Persut on myös hauska ilmiö. Puolue on, mutta kesikinäiseksi tappeluksi menee.

Ihailen sinua, jos et ole koskaan käyttänyt yhteiskunnan palveluita. Liikutko helikopterilla ikioman valtion alueella vai miten ihmeessa pstyt jakamaan porukan kahtia yhteiskunnan elätit/työtätekevät ihmiset.

Toden näköisesti yhteiskunta on sinunkin kohdallasi saamapuolella, vai oletko sitä mieltä, että saamasi tuet ja etuudet eivät kuulu mukaan tähän kalkyyliin?

Vierailija
18/43 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimenkuvaa, ei palkkaa - oleskeluyhteiskunnan elätti.

Vierailija
19/43 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai miten sen nyt menikään?

Nyt kalahti kyllä hyvin. Puhe oli erittäin hyvä ja asiallinen.

Vierailija
20/43 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se varmaan vittuu näitä yhteiskunnan loisia jotka makoilee kotona ja ovat ensimmäisenä vaatimassa kaikkea! itse eivät tee yhtään mitään itsensä saati yhteiskunnan eteen!

Tähän loisimiseen ja työn vieroksuntaan pitää puuttua kovalla kädellä!

muutama oleskeluyhteiskunnan elätti tajusi että "Hei, sehän tarkoittikin meitä ja Pyhää Tapaamme loisia!" Olen entistä tyytyväisempi että äänestin Niinistöä.

Paljon on sinulla vielä oppimista. Voisit aloittaa vaikka siitä, että yrität ymmärtää sen, että kaikki ihmiset ovat arvokkaita, eikä sitä arvoa mitata rahalla.

Seuraavaksi, erilaisilla ihmisillä on erilaisia elämäntilanteita ja osa porukasta tarvitsee apua. Eikä siinä ole mitään pahaa, fiksummat tajuavat tämän ja haluavat myös auttaa pulassa olevia.

Joo, että semmonen tapaus (huokaus). Kaikea hyvää sinulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä