Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miesystävä ja vanhemmat...ongelma...

Vierailija
03.12.2012 |

mitä mieltä miehen suhteesta vanhempiin...olemme molemmat reilusti yli 30v, yhdessä noin pari vuotta...

miehen suhde äitiinsä on ollut läheinen koko suhteen ajan. sinänsä ihan ok, mutta miehen sanojen mukaan vanhemmat ovat hänelle aina numero 1 ja niin tulee olemaankin...mun mielestä taas mies/vaimo on se tärkein henkilo ihmisen elämässä, ainakin sitten kun ollaan naimisissa ja aletaan lapsia hommaamaan ja niin poispäin ?!!! jotenkin rassaa tämä tilanne kun miehen äiti tuntuu ajavan mun ohi jatkuvasti ?! kommentteja kiitos...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jätin just ukkoni sen vuoksi,että se oli pelkkä lattiarätti isompien sisarusten kanssa.Ei osannut pitää puoliaan vaan antoi sisarusten määrätä itseään.Nolouden huippu oli,kun se sisko päätti,että emme voi mennä naimisiin emmekä myöskään saada lapsia yhdessä koska olemme liian nuoria.Nyt kuitenkin samaiseen sukuun on syntynyt prikulleen toiselle siskolle poika ja ovat vain 20vuotiaita ja menivät just ennen naimisiin ja sitten saman tien tuli raskaaksi.Heillä ei ollut tietoa että lapsia saa synnyttää maailmaan ilman avioliittoa.Lopulta jätin vaan aina kutsut väliin kun meitä kohdeltiin pohjasakkana ja vihjailtiin milloin mistäkin ongelmasta kun ei naimisiin menty.

Vierailija
2/2 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vitsi...ihan miehen omasta suusta on tullu tuo "vanhemmat on aina nro 1 hänelle" :( eikä todellakaan olla mitään teinejä vaan reilusti yli 30 molemmat...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi