Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka usein miehesi juo humalaan? Kotona vai baarissa?

Vierailija
02.01.2013 |

Onko se sinulle ok?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnon känni kerran viikossa, mikäli osaa käyttäytyä sinä aikana rauhallisesti. Näin meillä eikä vaimo sano siitä pahaa sanaa, tarjoutuu jopa hakemaan lisää jos on loppumassa.

Vierailija
2/8 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se mies ole tarpeeksi mielenkiintoinen, jos hän ei välillä raahaudu kännissä kotiin.

Minusta krapulaisen haukkuminen alkoholistimieheksi ja täten ominen paineiden purkaminen on osa meidän arkea.

En minä oikeasti halua miehen lopettavan juomista, koska elämästä tulisi liian tylsää ja tavanomaista. Ei olisi ketään johon suhteessa tuntisi itse olevansa parempi ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse myös kännissä niinä kertoina ja muistaakseni on ihan ok.

Vierailija
4/8 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole laskenut, joskus työpaikan juhlien jälkeen tulee taksilla kotiin, viimeksi pikkujoulusta enkä silloinkaan alkometrillä tarkastanut oliko kunnon humalassa. Kontaten ei ole koskaan tullut kotiin (12 viimeisen vuoden aikana, sitä aikaisemmasta ajasta en tiedä).

Vierailija
5/8 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

max. kerran vuodessa. Alkoholia hän kyllä kyllä käyttää monta kertaa viikossa, mutta yhden tai kaksi annostäa kerralla. En ole monta kertaa nähnyt miestäni niin humalassa, että se näkyisi.

Vierailija
6/8 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ulkona ollessa (ei yleensä pelkkä baari vaan jotain "speliaalimpaa" harvinaisempaa tapahtumaa). On ok jos ei liian pahassa kunnossa (muutaman kerran ollut) ja ei makaa koko seuraavaa päivää sängyn omana (minusta jossain vaiheessa iltapäivää pitäisi yrittää päästä edes vähän jalkeille).

Vierailija
7/8 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai semmoista tissuttelua se enemmän on, ei tuo iso äijä siitä mäyräkoirasta kovin humalaan tule... On minulle täysin ok, ei se ketään häiritsekään kun yksin istuu tietokoneella pelaamassa ja latkii sitä kaljaa siinä sivussa.

Vierailija
8/8 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsin raittiin ja elämä on helppoo;-)