"Cool" pojan nimi
Pohdin pikkuveitikalle katu-uskottavaa ja tyylikästä nimeä. Ehdotelkaa!
Kommentit (70)
Tarkoitin katu-uskottavalla juuri niitä kaikkia mutia nimiä kuin Elias, Nico, Mico, Luca, Runo, Veeti (:
ap
Anton, Antti, Juho, Mikael, Niilo, Pekka, Patrik, Lasse
Mua sitten suututtaa että arvostellaan toisten nimiä. Enkä taida ehdottaakaan mitään joku kuitenkin haukkus niitäkin.
Juho, Antti, Mikael ja Lasse. Lassesta tuli itselle mieleen myös Lassi.
Tattista!
Tarkoitin katu-uskottavalla juuri niitä kaikkia mutia nimiä kuin Elias, Nico, Mico, Luca, Runo, Veeti (:
ap
Elias ei oikeasti kuulu tuhoon ryhmään.
En nyt ihan ymmärtänyt minkä tyylistä nimeä haet, mutta mulle tuli mieleen Jare, Jeri, Jone tyyppiset nimet.
-Jere
-Juhana
-Jussi
-Matti
-Pekka
-Hannes
-Hannu
Coolit nimet ovat mielestäni uudempia ja muodikkaampia nimiä. Edellämainitut nimet ovat ajattomia perusnimiä. Niitä on kalenteri pullollaan.
Mikä nyt on kenenkin mielestä cool....
En nyt ihan ymmärtänyt minkä tyylistä nimeä haet, mutta mulle tuli mieleen Jare, Jeri, Jone tyyppiset nimet.
ja sitten häntä kutsutaan Domiksi (nuhanenäinen Tomi) tai Niciksi :)
Urho ja Ukko (tosin ehkä näistä vain tuo Rene on katu-uskottava).
ihan oikeasti mun suosikki pojan nimeksi tällä hetkellä. Myös Mauri, Mauno, Erkki, Mikko ja Turo.
Pojan nimessä saa minusta olla särmää ja tykkään sellaisista nimistä, jotka eivät ole vielä pinnalla, mutta ehkä sitten muutaman vuoden päästä. Nythän on noita Eliasta, Eelistä, Vilhoa jne. ja seuraavaksi sitten vuorossa taas Jormat, Erkit, Terot, Turot, Martit, Keijot jne. Niissä on taas uutuuden viehätystä ja raikkautta.
Coolit nimet ovat mielestäni uudempia ja muodikkaampia nimiä. Edellämainitut nimet ovat ajattomia perusnimiä. Niitä on kalenteri pullollaan.
on sun mielipide. Ei ap:n, johon nuo ehdotukset ilmeisesti kolahtivat.
Nico-Petteri
tätä nimeä suosivat yleensä haluavat erityisesti viestiä olevansa cool, se on heille perinteitä tärkeämpää.