Epäilen mieheni puhkovan kortsut, koska haluu niin kovasti isäks,mä
en vielä valmis kun niin tuore suhde. Ei anna mun laittaa sitä kumia munan päälle vaan tuhraa sen kans eka toisessa huoneessa ja sit tulee nopeesti sisään, käytetyn myttää ja vie roskiksen pohjalle. Miten kortsuista vois nainen nähdä/huomata päällepäin onko niitä puhkottu tmv? Hormonit ei mulle sovi mut harkitsen jo muuta ehkäiskeinoa varalta, niin epäilyttää tuo miehen toiminta ja isäks hinkuminen =/
Kommentit (8)
En käsitä, miten et itse näe vaivaa asioiden eteen.
täyttäisi vedellä käytetyn kortsun, jotta näkee onko vuotokohtia.
minkä vitun takia sä et kysy siltä mieheltä, että mitä se hommailee ja miksi se käyttäytyy noin omituisesti? Onko kommunikaatio teidän välillä ihan poissuljettu vaihtoehto? Oikeesti, miten tällasia ihmisiä on olemassa?
Tai no, oikeastaan, jos edes epäilet, että sellaiseen pystyisi niin eiköhän se olis ihan hyvä lähteä kävelemään.
minkä vitun takia sä et kysy siltä mieheltä, että mitä se hommailee ja miksi se käyttäytyy noin omituisesti? Onko kommunikaatio teidän välillä ihan poissuljettu vaihtoehto? Oikeesti, miten tällasia ihmisiä on olemassa?
että oon vainoharhainen. Yhdessä sovittiin ehkäsyks kortsu kun saan pillereistä hirveet migreenit. ap
että oon vainoharhainen. Yhdessä sovittiin ehkäsyks kortsu kun saan pillereistä hirveet migreenit. ap
sitten hän vielä käyttäytyykin noin pöllösti, niin laita mäkeen koko ukko.
Ei aiheuta minulle migreeniä. Kannattaa tosin olla tarkka jos oksennat helposti - minipillerin vaikutus on silloin heikentynyt