Ihanaa kun koulu huomenna alkaa
ja miehelläkin on jo työt, päivä YKSIN kotona
*Yhtä hymyä*
Kommentit (8)
ja miehelläkin on jo työt, päivä YKSIN kotona
*Yhtä hymyä*
Niin.. vastahan tässä olen 2viikkoa ollut lasten kanssa 24/7...
Äh, olette kateellisia vaan :-)
Itä-suomessa, en sen tarkemmin ala paikkakuntaa kertoa.
Ja se erokin on varmaan tulossa tämän vuoden aikana, ja todellakin paras puoli siinä on ne lapsettomatkin ajat :-)
Olisi kyllä mukava olla päivä itsekseen kotona, onneksi varmaan talvilomalla toteutuukin.
Tällä palstalla ei kannata tuollaisia muuten julistaa, olet julma, tunteeton, lapsia vihaava huono äiti, jos haluat olla hetken yksin.
saamme taas seuraavat viisi kuukautta viihdyttää ja kasvattaa teidän kakaroitanne, joita te itse ette jaksa katsoa edes sitä kahta viikkoa.
saamme taas seuraavat viisi kuukautta viihdyttää ja kasvattaa teidän kakaroitanne, joita te itse ette jaksa katsoa edes sitä kahta viikkoa.
Niin.. vastahan tässä olen 2viikkoa ollut lasten kanssa 24/7...
Äh, olette kateellisia vaan :-)
Itä-suomessa, en sen tarkemmin ala paikkakuntaa kertoa.
Ja se erokin on varmaan tulossa tämän vuoden aikana, ja todellakin paras puoli siinä on ne lapsettomatkin ajat :-)
Pitäisiköhän sun tutkituttaa pääsi?
tosin koulu alkaa vasta 7. päivä. Mutta silloin vien kuopuksenkin hoitoon ja vietän itse työttömän luksuslomaa kotona. Nytkin kyllä vietän keskimäärin 5 tuntia päivässä kaupungilla shoppailemassa, kirpputoreja kiertämässä ja kuntosalilla. Lapset saavat olla sen aikaa keskenään.
Mutta on luksusta saada olla kotona ihan rauhassa. Otan dildon esiin ja vietän kivaa aikaa--- :D