Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häpesin miesystävääni,turhaanko?

Vierailija
01.01.2013 |

Oltiin hänen kaveripariskuntansa luona eilen käymässä.Näin rouvan ekaa kertaa,miehen oon nähnyt ohimennen pari kertaa.Ilta meni mukavasti siihen saakka,kun miesystäväni alkoi samaisen ruikutuksen:tuu käymään tuolla,haluan puhua.No,se puhe on aina samaa:mikset halaa ja pussaile mua ym.selitin,ettei oo sopivaa kokoajan lääppiä kun ollaan kuitenkin kylässä.Ja haluan tutustua näihin ihmisiin.

itse ei puhu mitään,huokailee vaan vieressä,eikä osallistu keskusteluun.Sitten taas pyytää toiseen huoneeseen ja vinkuu kun en huomioi häntä,puhun vaan hänen kavereilleen.

Pihalle kun mentiin ampumaan raketteja,on suurielkeisesti lähdössä kotiin(emme asu yhdessä) kun en siihen sen enempää kiinnitä huomiota,juokseekin yhtäkkiä takaisin ja vaatii saada jutella kaatuen rähmälleen kaikkien ihmisten eteen.

Siinä vaiheessa mulle riitti,kiitin ja pyysin miehen puolesta anteeksi ja menin kotiini.

Ja kyllä,alkoholilla oli osuutta,mut ei kai muutama olut tee miehestä täyttä urpoa??

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vain naurattaisi tuollainen.

Ihan turhaa on toisen puolesta hävetä. Sitä paitsi nehän olivat miehesi kavereita. Nololta kuulostaa lähinnä se, että menit pyytelemään anteeksi.

Vierailija
22/31 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vain naurattaisi tuollainen.

Ihan turhaa on toisen puolesta hävetä. Sitä paitsi nehän olivat miehesi kavereita. Nololta kuulostaa lähinnä se, että menit pyytelemään anteeksi.

Mies näyttää tuttavilleen millaisen kalan on saanut pyydyksiinsä ja kala ei suostu lemmenleikkeihin heidän nähden. Eli kala antaa ymmärtää että he ovat vain ystäviä eivät rakastavaisia.

Mikähän siinä on että nainen ei suostu näyttelemään mukana rakastunutta paria?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten tulee oikeasti ero.

Vierailija
24/31 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa miehelle, että saa luvan olla viimeinen kerta tuollaista käytöstä Muuten tulee oikeasti ero.

Uhkaan yleensä kolmen pitkän kuukauden mykkäkoulua.

Ihan sama minulle. Jättämisellä uhkailu on jo törkeää.

T: 11cm mies

Vierailija
25/31 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä nössö sulla on "miehenä"!? En ikinä kattelis sekuntiakaan tollasta neitiä. Sori vaan mut jätä se ja eti joku joka on lähempänä sun omaa itsevarmaa tasoas. Alkoi oikein vituttaa sun puolesta.

Vierailija
26/31 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia en ajattele hänestä ikinä mitään kunnollista miestä ottavanikaan vaan hengaan silloin kun itselle sopii. Mitään pariskuntajuttuja emme muiden ihmisten seurassa tee, koska se menisi just tollaseksi. Lemppaan sen sitten kun elämäntilanteeni on siihen sopiva. Ihan kiva mies muuten.

Vierailija
27/31 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

viestejä:oliks tää nyt sit tässä? en haluu erota jne.jne. ja itkeviä naamoja peräänmä en oikeesti taida enää kestää,ihan kakaratouhua. ap.

Onkohan meillä sama miesystävä! :D Niiiiin tuttua! Otan nykyään huumorilla ja ilmoitan miehelle, että lähdeppäs kotiis vinkumaan ja tule takaisin kun osaat käyttäytyä. Plus se, että yhdessä emme enää missään käy. Mulle tämä sopii, mutta jos haluaisit muutakin niin jätä ihmeessä tähän!

Vierailija
28/31 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa miehelle, että saa luvan olla viimeinen kerta tuollaista käytöstä Muuten tulee oikeasti ero.

siis sä et oikeasti haluaisi tietää, että loppu tulee justiin, jos käytös ei muutu?

Luulet että nainen vain uhkailee, eikä ole tosissaan?

Voi jee, ootsä mun entinen miesystävä? Vieläkin se ihmettelee, miksen halua edes jutella enää.

Vierailija
29/31 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis sä et oikeasti haluaisi tietää, että loppu tulee justiin, jos käytös ei muutu?

Voi jee, ootsä mun entinen miesystävä? Vieläkin se ihmettelee, miksen halua edes jutella enää.

Nainen on aina yhdessä yhdestä syystä. Nainen hyötyy miehestä jotain.

Vierailija
30/31 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulle oikeampi keskusteluosasto? En ymmärrä mikä teitä - yleensä lapsettomia ja parisuhteettomia - miesasiafriikkejä mammafoorumeissa kiehtoo.

Vierailija
31/31 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulle oikeampi keskusteluosasto? En ymmärrä mikä teitä - yleensä lapsettomia ja parisuhteettomia - miesasiafriikkejä mammafoorumeissa kiehtoo.

miksi se on niin vaikea tajuta tai ymmärtää asia niin ettei kaikki ajattele tai nöyristele kuten miehesi ehkä nöyristelee???? Mikä siinä on niin jumalattoman vaikea tajuta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi