Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aivan hirveä uusi vuosi :(

Vierailija
01.01.2013 |

Anteeksi että avaudun.

Sain sytostaatteja tänään. Sain myös tosi tujut pahoinvoinnin estolääkkeet. Silti mulla on huono olo. Nukuta ei sitten pätkääkään, kortisonin takia. Nukun kuopuksen sängyssä kun kuopus nukkuu isänsä kanssa parisängyssä. Oksennusvati on vuoteen vieressä. Mies joi pari lasia punaviiniä ja lasin viskiä, ei raskinut avata shampanjapulloa kun minä en voi alkoholia nyt juoda. Join pommacia mutta siitä tuli huono olo.

Valoimme tinoja. Mun miehen tinasta tuli kaksi, toinen näytti lohikäärmeeltä joka istuu yksin pesässä, toinen korppikotkalta joka istuu yksin pesässä. Mun tina näytti enkeliltä. Mies meni vessaan kuivaamaan kyyneliä, minä nieleskelin niitä lasten tinoja katsellessa.

Paskin uusivuosi ikinä.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

millainen turvaverkko ympärillä? Onko isovanhempia helpottamassa arkea aina tarvittaessa? Saatteko apua lastenhoitoon!

Rankkojen hoitojen keskellä olisi hyvä jos saisit aina tarpeenmukaan levätä. Nytkin taitaa yö mennä valvoessa pahaa oloa...

Toivon sinun paranevan! Lämpöinen halaus, jonka mukana koetan välittää sinulle sinnikkyyttä, toivoa ja uskoa taistella sairautta vastaan!

Vierailija
22/33 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpi on parempi kertarytinä vai..

Syöpä on kauhea sairaus. Monesti se voidaan ainakin pysäyttää jos ei parantaa. Toivon sinulle monia hyviä vuosia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, ettei tämä sama tule teistä kenenkään kohtaloksi.

Meillä on kohtuullinen turvaverkko lähellä, olen siitä kiitollinen. Lapsille löytyy hoitajia, onneksi.

Mulla on ollut viikon tai kahden viikon välein psykiatrisen hoitajan kanssa tapaaminen, olen kyllä kokenut, että siitä on hyötyä, mutta on tämä asia niin kokonaisvaltaista, ettei tätä kokemusta voi eristää vain joihinkin viikottaisiin tunnin tapaamisiin. Pelkään, että läheiset ihmiset kyllästyvät tähän asiaan ja yritän esittää reippaampaa kuin olen. Vaikuttaa siltä, että ihmisille on tärkeää kuulla ja havaita, että olen "hirveän hyvässä kunnossa" ja "pirteä" ja "näytän hyvältä", joten annan sitä mitä odotetaan aina kun jaksan yrittää.

Aina ei tiedä, mitä keneltäkin voi odottaa. Moni sanoo toistuvasti, että voivat hoitaa lapsia tai tulla laittamaan ruokaa tai siivoamaan. Mutta jos kerran pyytää apua eikä sitä juuri silloin saa, nousee kynnys pyytää uudestaan. Vaikka tiedänkin, että onhan kaikilla oma elämä.

Yritän ajatella, että ne tinat kertovatkin ihan myönteisiäkin asioita. Tarvitsisin todellakin rinnalle enkeleitä ja kotkan siivet ja lohikäärmeen voimat omaavia ihmisiä.

ap

Vierailija
24/33 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta täällä vielä sätkitään. Pahin vaihe oli minulle syöpähoitojen jälkeinen aika. Tuntui kun olisi tullut läpi tiukasta prässistä ja joutunut vapaaseen pudotukseen.

Voimia ja tsemppiä

Vierailija
25/33 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyllä metarin löytymisen jälkeen aloitettiin uudet. Tiedän ja olen nähnyt, että syöpäkin voi olla kuin krooninen sairaus ja elämä voi jatkua vuosia sen kanssakin. Nämä hoidot vain ovat niin raskaat. Hoitajat ja lääkärit vähättelevät pahoinvointia.

ap

Vierailija
26/33 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän mitä on sairauden paha olo, vaikka en syöpää olekaan sairastanut. Mahdollisimman hyvää jatkoa sinulle ja perheelle.

Nauti hetken hyvästä olosta ja paina se sydämeesi, sillä selviämme vaikka läpi harmaan kiven.

Vierailija
27/33 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sä jaksat ja pystyt, sulla on sun mies ja sun perhe joka nostaa sut ylös sillon kun sä et itse jaksa.

Vierailija
28/33 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulevana vuonna!

Vierailija
29/33 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon siin sydämestäni tapahtuvan teille. Lohikäärme osaa puolustaa pesää osin itsekseen sillä aikaa kun sinä saat kerätä kotkansiipiisi voimia enkelin suojeluksessa.

Valtavasti voimia, onnea ja iloa teille kaikille toivon myös, ap!

Vierailija
30/33 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne tinat teidän elämääänne määrää tai kerro siitä oikeasti yhtään mitään!!!!saatanasta koko homma.

Vierailija
31/33 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tsemppiä huonoon oloosi. Kyllä sä vielä tästä selviät!!!

Vierailija
32/33 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinat eivät mitään tiedä, mutta se on varmaa, että sinulla on oma suojelusenkeli. Rukoilen puolestasi.

Vierailija
33/33 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskon etta paranet ja elama tuo mita ihanimpia asioita sinulle.

terkut usasta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi