Aivan hirveä uusi vuosi :(
Anteeksi että avaudun.
Sain sytostaatteja tänään. Sain myös tosi tujut pahoinvoinnin estolääkkeet. Silti mulla on huono olo. Nukuta ei sitten pätkääkään, kortisonin takia. Nukun kuopuksen sängyssä kun kuopus nukkuu isänsä kanssa parisängyssä. Oksennusvati on vuoteen vieressä. Mies joi pari lasia punaviiniä ja lasin viskiä, ei raskinut avata shampanjapulloa kun minä en voi alkoholia nyt juoda. Join pommacia mutta siitä tuli huono olo.
Valoimme tinoja. Mun miehen tinasta tuli kaksi, toinen näytti lohikäärmeeltä joka istuu yksin pesässä, toinen korppikotkalta joka istuu yksin pesässä. Mun tina näytti enkeliltä. Mies meni vessaan kuivaamaan kyyneliä, minä nieleskelin niitä lasten tinoja katsellessa.
Paskin uusivuosi ikinä.
Kommentit (33)
Paljon voimia ja toivotaan että vuoden päästä juotte miehen kanssa shampanjaa yhdessä iloiten. Monesti niissä tinoissa näkee omat pelot tai toiveet tuli sieltä millainen möykky tahansa.
Hyvää uutta vuotta 2013
menee iloisimmissa merkeissä. Meillä on perheessä myös syöpätapaus ja vaikka kaikki ennusteet oli todella huonoja, on syöpä nyt selätetty ja tämä vuosi alkoi paremissa merkeissä. Toivon sinulle sitä samaa.
Kaikki on mahdollista, pidä positiivinen asenne ja pää pystyssä, vaikka se vaikeata olisikin. Elämä on välillä todella paskaa, mutta muu ei auta kuin yrittää eteenpäin.
Toivon siin sydämestäni tapahtuvan teille. Lohikäärme osaa puolustaa pesää osin itsekseen sillä aikaa kun sinä saat kerätä kotkansiipiisi voimia enkelin suojeluksessa.
voimia hoitoihin ja paranemiseen!
Tarkista vielä ne tinat, niistä löytyy varmasti ihan muita juttuja kun vaihtaa katselukulmaa.
ja enemmän negatiivisena kuin kannattaisi. Ja sitten oikesti mitä väliä on jollain tinoilla. Ok, kiva juttu lapsille, mut ketä muuten kiinnostaa yhtään.
Toivon teille kaikille kovasti voimia taisteluun, muttä ei ehkä kannata lietsoa negatiivisia tunteita/ajatuksia.
Ja niistä tinoista:
http://blog.kansanperinne.net/2010/12/uuden-vuoden-tinojen-tulkinta.html
Enkeli: Onni, Rakkaus
Kotka: Onnekas asuinpaikan muutos
Lintu: Onni, Matkustus
Lohikäärme: Suuri ja yhtäkkinen muutos
Mä ennustasin näin: Sä selviät, te toteutatte unelmanne matkoista ja uudesta kodista. Ja olette onnellisia!
Oksenna nyt, vuoden äästä tilanne on ihan toinen!
Toivon siin sydämestäni tapahtuvan teille. Lohikäärme osaa puolustaa pesää osin itsekseen sillä aikaa kun sinä saat kerätä kotkansiipiisi voimia enkelin suojeluksessa.
Tuli itku tämän lukiessa.
Mun tilanne on oikeasti paska, ensi uusivuosi (jos sitä tulee) voi olla samanlainen, näitä hoitoja ei lopeteta ennenkuin kuolen tai teho loppuu tai uuvun hoitoihin. Silti tiedän, että näitä uusia vuosia voi vielä pari tulla jos Luoja suo.
Yritän ponnistaa siitä, että joulu oli onneksi ihana.
Anteeksi tilittäminen, joulun takia pitkä väli psykiatrisen hoitajan tapaamisissa ja en viitsi läheisiä ihmisiä rassata tällä asialla.
paranemiseen toivotan sinulle! Nykyään hoidot on jo tosi hyviä, esimerkiksi lähisukulaiseni on toipunut kahdesta vakavasta syövästä.
Nyt teillä on raskasta, mutta uusi vuosi alkoi juuri ja kaikki on teillekin mahdollista. Tärkeintä on olla menettämättä uskoaan tulevaisuuteen - ajattelen teitä myötätunnolla ja lämmöllä!
Sehän oli suojelusenkeli joka kertoi että sinusta pidetään huolta, että ole vain rauhassa ja keskity paranemiseen ja iloisiin ajatuksiin. Tosin iloisia ajatuksia on vaikea löytää kun on huono olo... Mut jospa jo huomenna.
Ja tee mielikuvaharjoituksia jolla pikkuruisella imurilla imuroit sairauttasi pois ja päästät itseesi parantavaa valoa. Tee näin joka päivä.
Syöpä on paska, tiedän kun mulla on ollut.
Tinoista näkee sitä mikä mielessä liikkuu. Teillä on nyt rankka vaihe ja monenlaisia pelkoja. Silloin niitä näkee tinoissa.
Edellä oli hyvä tulkinta teidän tinoille, aamulla katsotte vielä toisin päin ja näette jotain ihan muuta.
Toivotan sulle ja perheelle terveyttä, voimia, toivoa ja rakkautta! Seuraava vuodenvaihde on parempi!!!
tulevaisuutta ei voi ennustaa. Olen heidät vastaanottanut tähän maailmaan sillä uskolla, että pelolle en sijaa anna ja kaiken parhaani yritän heidän elämänsä eteen tehdä.
Pysy vahvana, äläkä ikinä menetä toivoasi. Halaan sinua ja toivotan kaikkea hvyää alkavaan vuoteen!
ja toive paremmasta huomisesta teille. Voimia sytostaattihoitoon.
Toivon sinulle parempaa oloa ja toivottavasti saat huonolta ololtasi kuitenkin tänä yönä nukuttua!
Aika sanattomaksi vetää tuo mitä sairaudestasi kerrot viimeisemmässä tekstissäsi. Olet kyllä todella raskaassa elämäntilanteessa. Kuinka usein sinulla on noita psykiatrisen sairaanhoitajan aikoja? ota vastaan kaikki apu ja pyydä enemmän jos tuntuu, ettei nykyinen riitä.
haluksia ja voimia, onneksi teillä on ihana yhteinen joulu takana! Toivon kaikkea hyvää sinulle ja perheellesi!
Kirurgin ensimmäinen lause oli: Tilanne on vakava.
Tässä hengitetään edelleen. Lapseni oli silloin 9-vuotias. Nyt hän 20-vuotias.
Kirurgin lauseista on päästy tähän päivään. Onnea sinun toipumiseesi!
muistutuksen, että vierelläsi kulkee suojelusenkeli!!!
tuossa vaikeassa tilanteessa. Toivottavasti olosi ainakin helpottaa piab.
Jos yhtään lohduttaa, mun mummo näki valamassa tinassaan 15v sitten ruumisarkun, mutta hän menehtyi vasta nyt marraskuussa.