Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvittelenko vain vai onko raketteja tosi vähän

Vierailija
31.12.2012 |

ammuttu nyt tähän mennessä iltaa? Muutamia paukahduksia vain?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/8 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei paljon näy, mutta ääni kuuluu. Mietin just, että riittääkö niitä raketteja vuoden vaihtuessa enää yhtään.

Vierailija
4/8 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/8 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki/Ogeli

Vierailija
6/8 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että täällä Meilahdessa oli aika hiljaista vielä 22.00 23.00 aikoihin.



Nyt toki paukkuu.



Ap.

Vierailija
8/8 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne on aivan toisenlainen kuin 70- ja 80-luvuilla. Silloin oli jos jonkinlaista paukkua. Luultavasti osa oli tehty rakennustyömailta varastetuista dynamiiteista tai vastaavista.



Turvallisuusasiat ovat nykyään paremmin hanskassa ja tietoisuus vaaroista paremmalla tolalla kuin ennen vanhaan, mutta äänimaisema on aivan erilainen. Nykyään vain hieman poksahtelee, mutta aikoinaan myös räjähdyksiä kuului.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme