Kuvittelenko vain vai onko raketteja tosi vähän
ammuttu nyt tähän mennessä iltaa? Muutamia paukahduksia vain?
Kommentit (8)
Mulle ei paljon näy, mutta ääni kuuluu. Mietin just, että riittääkö niitä raketteja vuoden vaihtuessa enää yhtään.
että täällä Meilahdessa oli aika hiljaista vielä 22.00 23.00 aikoihin.
Nyt toki paukkuu.
Ap.
Tilanne on aivan toisenlainen kuin 70- ja 80-luvuilla. Silloin oli jos jonkinlaista paukkua. Luultavasti osa oli tehty rakennustyömailta varastetuista dynamiiteista tai vastaavista.
Turvallisuusasiat ovat nykyään paremmin hanskassa ja tietoisuus vaaroista paremmalla tolalla kuin ennen vanhaan, mutta äänimaisema on aivan erilainen. Nykyään vain hieman poksahtelee, mutta aikoinaan myös räjähdyksiä kuului.