Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä voi vaivata aikuisia koiria (4 kpl), joiden on päästävä ulos aina öisin parin tunnin välein?

Vierailija
31.12.2012 |

Tutun naapurissa paritalossa tällainen tilanne. Uudet naapurit laskevat koirat ulos esim. iltakymmeneltä, keskiyöllä, aamukolmelta ja -viideltä ja -seitsemältä jne. Koirat myös haukkuvat silloin pihalla kaikkia rapinoita ja kahahduksia joka kerta, eikä koko naapurusto kuulemma silloin nuku. Arvelin ensin kertojan liioittelevan, mutta olen sittemmin huomannut asian pitävän paikkansa. Koiralauma on asunut ko. talossa useita viikkoja. Omistajien mukaan kaikkien koirien vain "täytyy päästä ulos".

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

usko koko juttua.

Vierailija
2/5 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvien välissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on vain yksi 5-kk pentu, joka pärjää sillä, että käy 3 kertaa päivässä ulkona

Vierailija
4/5 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yksi koiravanhus, ennen rauhallinen öisin alkoi valvottamaan öisin ja tahtoi ulos. Käytin lääkärissä jossa verikokeiden ja ultraäänien jälkeen ei todettu mitään vikaa. Yksi hammas poistettiin ja särkylääkettä annettiin ja koira rauhottui. Ajattelin vaan, että koiraa voi valvottaa moni asia, mutta tuskin neljää koiraa samanaikaisesti.

Vierailija
5/5 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai koirat tahtoo ulos usein myös yöllä, jos ne siihen totuttaa. Onhan koirien vaistoissa vahtia jokaista rapinaa, ääntä, varjoa jne. Moni myös viettäisi vaikka koko yöt useimmilla säillä ulkona jos se sallittaisiin.

Mutta jos kyse on terveestä koirasta, niin sen voi kyllä totuttaa pysymään sisällä koko yön, ei sen esim. pissalle tai kakkalle tarvi yleensä päästä. Ihmetyttää kyllä miksi omistaja viitsii noin usein herätä päästämään - valvooko itse yöt? Alkoholiongelmaa tms?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän