Nuoremmalta saan parempaa seksiä
http://www.iltalehti.fi/nainen/2012122116483855_na.shtml
Milloin nähdään vastaava juttu miesten versiona?
Nuoremmilta naisilta saa parempaa seksiä.
Väitän, että kypsyys ja kokemus on rasite.
On urbaani legenda, että varttuneet on parempia sängyssä. Naiselle nuoren miehen hehkuttaminen on sallittua. Nuorta naista hehkuttava mies on seksistinen sika.
Kommentit (9)
Kyllä itse, M45, olen saanut parempaa seksiä 20-30 vuotiailta naisilta kuin ikäisiltäni. Nuori haluu kokeilla ja virtaa riittää muuhunkin kuin alla makaamiseen.
Halujen ja kykyjen suhteen noin 50-vuotiaalle miehelle olisi ihanteellinen 30-vuotias nainen. Tutkittu juttu.
Ainoastaan tavikset joutuvat tyytymään ikäisiinsä naisiin keski-iän jälkeen.
Halujen ja kykyjen suhteen noin 50-vuotiaalle miehelle olisi ihanteellinen 30-vuotias nainen. Tutkittu juttu.
Nuori mies kykenee pian uusintaan ja on tavallisesti myös vartaloltaa kauniimpi ja kiinteämpi. Näiden syiden takia harrastan kymmenen vuotta itseäni nuorempia miehiä.
Jopa tavikselle naiselle riittää nuoria miehiä ja se on yleisesti ihan ok. Yhtä hyvin ei ole meillä taviksilla miehillä. Nuori nainen on kauniimpi ja kiinteämpi ja pillukin on kunnossa.
Nuori mies kykenee pian uusintaan ja on tavallisesti myös vartaloltaa kauniimpi ja kiinteämpi. Näiden syiden takia harrastan kymmenen vuotta itseäni nuorempia miehiä.
kauemmin lahnana kuin nuoremmat jumppatytöt.
Vanhemmat naiset jaksavat pidempään ja saavat paljon orgasmeja.
Olen liki 60 kymppinen mies. En välitä enää edes kokeilla alle 40 kymppistä naista ne ovat"olinks mä hyvä" tyyppiä ei, ei nainen +- 50 on paras. On jo päässyt estoistaan uskaltaa nauttia seksistä sanoo ja näyttää sen myöskin. Ylivoimaisesti parhaita, elleivät ole päästäneet itseään liikaa lihoamaan. Pehmeä saa olla ei löysä.
Paljon kokenut ja kokeillut eronnut mies
seksiä, siis oikeasti paljon parempaa. Kaikki mahdolliset temput tehdään ja molemmat saa joka kerta monta kertaa.
Eihän nuoret naiset edes osaa käyttää värkkejään.