Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka ostitte illaksi nakkeja, perunasalaattia ja sipsejä..

Vierailija
31.12.2012 |

Hävettikö yhtään kassalla, kun nostitte ostoksianne hihnalle?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en käynyt kuitenkaan vakikaupassani. Lisäksi laitoin pappani turkin nurinpäin päälle, ison hatun tekoviikset, niin ei mua varmaan kukaan tunnistanut.

Nyt ollaan kaihtimet kiinni vaan kotosalla nakkeja mussuttaen, ja lasetkin on luvaneet ettei kotiasioista hiiskuta kylillä.

Vierailija
42/54 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nakit ja sipsit ostin valmiina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samassa kasassa oli kahden kilon sisäfile, ei olisi hävettänyt ilman filettäkään. Niitä kalja ja siideriostoksia vähän miettisin..

Vierailija
44/54 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
45/54 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli paperipussi päässä kun ostin. Kun tulin kaupasta ja lapset näkivät ostokseni, niitäkin alkoi hävettää niin että menivät kellariin itkemään.

Ei oo totta XD!

Mua hävetti, siksi koska kaljat unohtu tuosta! Mut onneksi ostin kinkun alennusmyynnistä, niin se vähän kompensoi.

Vierailija
46/54 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipsithän säilyvät vaikka kuinka pitkään, joten niitä olen ostanut kesällä. Anoppilasta tullessa ajeltiin tuntemattoman paikkakunnan kauppaan ja aurinkolaseihin ja peruukkiin pukeutuneena ostin pussillisen.

Perunasalaatti tehdään itse, ainekset on ostettu erillisillä kauppareissuilla huomiota herättämättä.

Nakit mieheni haki Siwasta. Valittiin sellainen lähiö, jossa ei taatusti asu tuttuja. Nakkienostoreissu ajoitettiin kylmimmille pakkasille, jotta miehen kommando-pipo ei aiheuta suurta hämmennystä. Hiukan ihmettelyä se ilmeisesti herätti, muttei tarvinnut jonottaa. Muut asiakkaat lymyilivät hyllyjen välissä ja kassaneiti oli kuulemma palvellut hermostuneesti. Minä odotin auton (vuokrattu tähän tarkoitukseen) kanssa nurkan takan moottori käynnissä. Hyvin sujui tämäkin reissu.

Vierailija
47/54 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääks! Johan teillä oli reissu, pitänee ottaa toimintatavasta oppia ensi vuoteen.

Vierailija
48/54 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
49/54 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan ostetaan sitä, mitä mies tai lapset haluavat, toisinaan tehdään mun mielen mukaan.

Vierailija
50/54 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuotan pettymyksen ja ostin vain nakkeja ja juustosnackseja, enkä kyllä huomannut kaupassa yhtään epänormaalia tilannetta itsellä enkä muillakaan. mitähän haet avauksellasi, oletko parempi tai rikkaammpi kuin minä (tuskin ja tuskin) :DD

Vierailija
51/54 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipsithän säilyvät vaikka kuinka pitkään, joten niitä olen ostanut kesällä. Anoppilasta tullessa ajeltiin tuntemattoman paikkakunnan kauppaan ja aurinkolaseihin ja peruukkiin pukeutuneena ostin pussillisen.

Perunasalaatti tehdään itse, ainekset on ostettu erillisillä kauppareissuilla huomiota herättämättä.

Nakit mieheni haki Siwasta. Valittiin sellainen lähiö, jossa ei taatusti asu tuttuja. Nakkienostoreissu ajoitettiin kylmimmille pakkasille, jotta miehen kommando-pipo ei aiheuta suurta hämmennystä. Hiukan ihmettelyä se ilmeisesti herätti, muttei tarvinnut jonottaa. Muut asiakkaat lymyilivät hyllyjen välissä ja kassaneiti oli kuulemma palvellut hermostuneesti. Minä odotin auton (vuokrattu tähän tarkoitukseen) kanssa nurkan takan moottori käynnissä. Hyvin sujui tämäkin reissu.

Vierailija
52/54 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin illaksi myös porkkanoita ja kurkkuja dipattavaksi sekä savulohta salaattia varten.

Olen kerran ollut uudenvuodenjuhlissa, missä ei ollut mitään naposteltavaa, oli vain lämmin ruoka. Elämäni surkeimmat uudenvuodensapuskat!

Pitää olla sitä naposteltavaakin :)

t. 174cm & 56kg

Vierailija
53/54 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin en ostanut perunasalaattia vaan tein sen itse, mutta nakkeja kyllä. Sipsitkin jäi ostamatta mutta sen sijaan ostin homejuustoja, suolakeksejä ja palttoonnappeja.

kunnon palstamammanen on tehnyt palttoonapit katonrajaan kuivumaan jo juhannuksena. varmuudella et ole akateeminen :/

Vierailija
54/54 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmisteluihin kannattaa vain ryhtyä ajoissa.

Maaliskuussa siemenperunat itämään, toukokuussa maahan. Ei tietenkään mihinkään omalle maalle, kaikkihan arvaavat, että perunasalaatti on suunnitelmissa. Etsi siis jonkun autiotalon puutarha ja perusta sinne kasvimaa. Avomaankurkut sinne myös. Perunan kotikasvatusta voi kokeilla ämpärissä, mutta sitten ei voi päästää lasten kavereita ym. vieraita kylään.

Jos on mahdollista kasvattaa sikaa salassa, se on hyvä, mutta vaivalloinen vaihtoehto. Me ostamme lihaa useista eri paikoista ja teemme nakit jo joulukuun alussa. Lihamylly on tuotu ulkomailta omalla autolla, Ruotsin kautta Keski-Euroopasta kymmenisen vuotta sitten. Hankalinta on luonnonsuolien hankkiminen, mutta meillä onneksi on ulkomaille suuntautuvia työmatkoja.

Sipsien kanssa ei sitten olekaan niin tarkkaa, ollaan korvattu ne ihan lantturaasteella toistaiseksi. Sitten kun lapset ovat isompia ja osaavat vaatia sipsejä, täytyy keksiä jotain muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi