Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menetkö yksin leffaan/baariin tms. jos et saa seuraa?

Vierailija
31.12.2012 |

Mulla ei ole kavereita ja nökötän aina kotona, kun tuntuu kurjalta lähteä yksin. Mutta pitäskö mennä yksin, muuten oon aina kotona? Toisaalta tulee paha mieli olla yksin jossain kun kukaan muu ei ole yksin.

En nyt tässä jaksa selittää miks ei ole kavereita, mutta kertokaa missä te käytte yksin?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onhan se kokemus kaverin kanssa parempi. Toisalta jos käy leffassa ja sitten menee yhdelle, niin saattaa löytää keskusteluseuraa. Ja juttuhan lähtee sujuvasti siitä, että kävinpä katsomassa tosi hyvän leffan...

Pidä kiinni oikeuksistas nainen. Tässä maassa ihminen sukupuoleen katsomatta saa mennä baariin.

Vierailija
2/21 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta käyn mielelläni yksin leffassa, teatterissa ja konserteissa, myös erilaiset taidenäyttelyt ja museot kiinnostaa. Voin käydä myös yksin ulkona syömässä, silloin varaan jotain luettavaa mukaan, samoin jos käyn päivällä kahvilla tai viinillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onhan se kokemus kaverin kanssa parempi. Toisalta jos käy leffassa ja sitten menee yhdelle, niin saattaa löytää keskusteluseuraa. Ja juttuhan lähtee sujuvasti siitä, että kävinpä katsomassa tosi hyvän leffan...

Pidä kiinni oikeuksistas nainen. Tässä maassa ihminen sukupuoleen katsomatta saa mennä baariin.

Leffassa vielä uskaltaa käydä, mutta baarissa sitä vaan tuijottaa lasin pohjaan ilman mitään tekemistä. :/ Ei mulle kukaan tule ikinä juttelemaan. No, yritän mennä johonkin tänään. Alan jo jumiutua kotiin ja lähteminen on työn takana. Muuten on elämä mallillaan, mutta olen vain pirun yksinäinen.

ap

Vierailija
4/21 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa ainakin saa juttuseuraa vaikka heti, jos itse alkaa vieruskaverin kanssa puhumaan. Jos olet ujompi, niin ehkä hetken joudut odottamaan, mutta kyllä minulle aina on joku tullut juttelemaan.

Ja voi sitä istuskella itsekseenkin, ei se loppujen lopuksi niin kamalaa ole. Vaihtoehtona jos on istuminen kotona yksin..

Vierailija
5/21 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/21 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen menossa tänään(kin), suurena bilepäivänä, yksin illalla elokuviin. Kuinka säälittävää ;) Tiedän, että se tuntuu ihan tyhmältä mutta rohkaise itsesi!

Vierailija
7/21 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee mieli. Mies käy (työ)kavereiden kanssa. Mun kaverit ei lähde minnekään ainakaan ex tempore (kun lapset laitettu nukkumaan), joten siksi menen yksin. Ysin jälkeen ehtii vaikka mitä :)

Vierailija
8/21 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokaravintolassa ja lavatansseissa. Ei ole kavereita ja menen mieluummin muutenkin yksin.

Vierailija
9/21 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene jonnekin kahvilaa tms. jossa voit lukea jotain pöydällä lojuvaa lehteä. Et vaikuta ollenkaan yksinäiseltä muiden silmiin.

Vierailija
10/21 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffassa vielä uskaltaa käydä, mutta baarissa sitä vaan tuijottaa lasin pohjaan ilman mitään tekemistä. :/ Ei mulle kukaan tule ikinä juttelemaan. No, yritän mennä johonkin tänään. Alan jo jumiutua kotiin ja lähteminen on työn takana. Muuten on elämä mallillaan, mutta olen vain pirun yksinäinen.

ap

Ei sitä kannata niin tarkkaan miettiä. Minäkin ennen kulutin hirmu paljon energiaa tuollaiseen pähkäilyyn. Joku ihme iski ja pääsin siitä.

Käyn nykyään ihan sujuvasti baarissakin yksin, nautin (sikakalliista!) juomasta ja, mikä hauskinta, katselen muita ihmisiä. People watching, silloin kun ei ole seuraa niin se on oikeasti hauskaa.

Vierailija
11/21 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baareissa en käy muutenkaan, mutta jos haluaisin, niin kävisin ihan vaivatta yksin.

Kaikkialle muualle menen yleensä yksin, vaikka muutama kaveri onkin. On kiva mennä rauhassa vaikka jonnekin museoon, niin ei tarvitse kantaa huolta siitä, että toinen tylsistyy.

Mutta niinkuin jo joissakin kommenteissa sanotaan, niin voit hyvinkin löytää juttuseuraa menemällä yksin.

Tsemppiä sinulle ja rohkeasti vain ulos! Meitä yksin kulkevia on kuitenkin niin paljon, että tuskin saat sääliviä katseita.

Vierailija
12/21 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos rohkaisusta. Ehkä minä sinne leffaan menen, ja vaikka huomennakin jonnekin, kun on vapaapäivä.

Hyvää uutta vuotta teille ihanat! :)

ap

Vierailija
13/21 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana yritin käydä, mutta fakta vaan on, etten nauti leffasta, baareilusta, matkoista jne yksin. Joten mieluummin pysyn kotosalla tissuttelemassa kaljaa ja katsomassa omasta telkkarista vuokrattuja leffoja.

Vierailija
14/21 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene jonnekin kahvilaa tms. jossa voit lukea jotain pöydällä lojuvaa lehteä. Et vaikuta ollenkaan yksinäiseltä muiden silmiin.

Vierailija
15/21 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy valtavasti ihmisiä yksin, miehiä ja naisia. Tottakai sinne voi yksinkin mennä.

Usein voi näyttää, että kun monet juttelevat jonkun kanssa, että he olisivat yhdessä tulleet, mutta illan pidetessä, huomaa, että todella monet ovatkin tulleet yksin.

Vierailija
16/21 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja matkoille, vaikka Tukholmaan tai Lontooseen.

Baariin en menisi yksin, ei kiinnosta.

Vierailija
17/21 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on aivan sama mitä muut ajattelevat.

Vierailija
18/21 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas pitäis miettiä mitä ne muut ajattelee kun istun tässä itsekseni. Et voi olla tosissasi.

Mikä vamma sulla on kun et kestä nähdä ihmisiä yksin?

Vierailija
19/21 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieluustisitä meni kavreiden kanssa, mutta kun seuraa ei usienkaan ole nniin sitten yksin.

baaseissa en viihdy , mutta joskus saatan mennä istumaan ja kuuntelemaan karaokea itsekseni.

Vierailija
20/21 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffassa käyn melkein aina yksi tai sitten miehen kanssa. En tajua, miksi tarvitsisin kaverin istumaan sinne 2 tuntia pimeässä viereeni. Jos näen kavereita, mennään kahville, syömään tai baariin, missä juttelu sopii kuvioon. Yksin en baariin ole mennyt, ei tunnu luontevalta. Ravintolaan syömään kyllä, mutta silloin tykkään, että on jotain luettavaa mukana. Kahvilassakin on joskus kiva istua yksin lukemassa, on niin kuin kuplassa ulkomaailmalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan