Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tuuli lennättää helmojasi...

Vierailija
05.12.2005 |

Miltä tuntuu, jos kuljet ulkona leveähelmaisessa " salsa" tai vastaavassa hameessa, ja tuulenpuuska yllättää niin että helmat liehuvat niin korkealla ettei kenellekään näköetäisyydellä olevista jää epäselväksi, millaisia alusvaatteita käytät?

a) Aina epämiellyttävältä, varsinkin jos miehet näkevät hemeeni alle. Siksi vältän hameessa kulkemista jos mahdollista.

b) Nolottaa hiukan, mutta se menee ohi. Eniten jännittää jos mulla on pikkuhousujen alla terveysside, ettei se pääse vilahtamaan.

c) Tuntuu aina jännältä kun huomaan että hameenhelmat liehuvat, enkä yritä estää niitä nousemasta korkealle. Mulla on hyvännäköinen kroppa ja nätit alusvaatteet alla enkä häpeä jos ne vilahtavat. Miesten katseet tuntuvat kiihottavilta.

d) Jos joku komea mies näkee minut sellaisessa tilanteessa, tuntuu siltä että haluaisin kunnon panot ja heti! Jos ylipäänsä käytän pikkuhousuja hameeni alla, ne ovat mahdollisimman läpinäkyviä ja paljastavia. Kuljen aina jos kelit sallii paljastavissa hameiss ja valitsen usein tuulisimmat kadut kävelyreitilleni.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin kovasti miesten ihailevista katseista. Naisen lantiossa on voimaa!

Vierailija
2/3 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en käytä, joten valitettavasti en voi vastata kysymykseen. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä hameita, koska ne ovat typerän näköisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän