Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en usko, että nainen

Vierailija
31.12.2012 |

ja nainen voivat oikeasti olla ystäviä. naiset ovat toisilleen katkeria ja kateellisia. ainakaan minä en ole löytänyt yhtään naispuolista ystävää.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Sinä et ole löytänyt yhtään naispuolista ystävää, niin naistenvälistä ystävyyttä ei voi oikeasti olla olemassa.

Vierailija
2/4 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi juttu, ehkä sinun kohdalle ei vain ole löytynyt kivoja naisia.

Minulla on pari oikein hyvää naispuolista ystävää. Ei ole katkeruutta eikä pahemmin kateuttakaan.

Toisaalta ymmärrän mitä tarkoitat. Monet ystävyyssuhteet ovat kyllä minunkin kohdalla kaatuneet. Naiset osaa olla ilkeitä, puhutaan seläntakana pahaa ja haukutaan. Varsinkin jos kyseessä on isompi naisporukka. Jos yhden kanssa menee sukset ristiin, jokainen porukasta valitsee oman puolensa ja monesti joku sitten savustetaan porukasta pois. Omalle kohdalla näin tapahtui, ja oli tosi ikävää.

Mutta onneksi on olemassa myös kivoja, lojaaleita naisia, joiden kanssa ystävyys on todella arvokasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät ole katkeria ja kateellisia. Olen onnekas ja onnellinen.

Vierailija
4/4 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tuollaista 'ystävää' kaipaisikaan.

Minun ystäväni, ne harvat, ovat upeita ihmisiä. Lojaajeja, hauskoja, luotettavia - kumpa vaan itse osaisin olla heidän arvoisensa!

Sitten on näitä kavereita ja tuttavia. Ei niille voi uskoutua tai kertoa oikeasti asioita. Mutta yhtään oikeasti ilkeää ihmistä en lähipiiristäni tunne.

Tai yhden, mutta sekin on toivottavasti ohimenevää. Kunhan hän saa miessurunsa pois, niin sieltä palaa jälleen se hyvä tyyppi. Ja mun homma on olla reiluna kaverina sinne suuntaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan