Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoatko salmiakkia?

Vierailija
31.12.2012 |

En voi sietää salmiakkia, mutta sen tunnustaminen on monen mielestä melkein epäisänmaallista. Miksi tässä maassa jokaiseen karkkisekoitukseen on pakko tunkea sitä mustaa p**kaa? Voiko siitä oikeasti tykätä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta harvassa karamellissä enää on sitä salmiakkia niin paljon/voimakkaasti kuin minä tykkäisin.

Vierailija
2/7 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapseni eivät salmiakista tykkää; mikäs sen parempaa, saan jokaisesta mixipussista kaikki mustat karkit. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään tykkää salmiakista! Asuin aiemmin ulkomailla ja kaverit eivät tahtoneet uskoa, etten todellakaan halua heidän tuovan tai lähettävän sitä minulle, koska "kaikkihan sitä kuulemma kaipaavat Suomesta". Kaipasin enemmän ruisleipää ja suomalaista sinappia, mutta niitä harvemmin jaksettiin raahata.

Vierailija
4/7 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

salmiakkia, se on parasta karkkia mitä on! Riittävän väkevää saa nykyisin vain irtokarkkeina pääkalloista, vaikka niissäkin saisi olla enemmän sitä ihanaa jauhopäällystä :)

Kaikki ei tykkää kaikesta, itse en siedä sipulia ja sitä monet kummastelevat.

Vierailija
5/7 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

loppupaivaksi eika mikaan ruoka maistu hyvalle salmiakin syonnin jalkeen.

Vierailija
6/7 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää salmiakkia ja paskaa salmiakkia.

Tässä on esimerkki hyvästä salmiakista (Fazerin salmiakki): http://candyhero.com/static/files/804.jpg

Salmiakkiaakkoset olivat 10-15v sitten hyvänmakuisia mutta sittemmin niiden maku on muutettu pahvisemmaksi, laimeammaksi tai yleensäkin huonommaksi.

Jos joku muistaa vanhat merkkarit vielä, silloin kun ne olivat 2e kolikkoa isompia, ne olivat hyviä. Sittemmin niidenkin maku on pilattu.

Vierailija
7/7 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän