mikä meidän 8kk ikäistä vaivaa?
Ennen ollut todella helppo. Alkoi nukkua yönsä 3kk ikäisenä ja on nukkunut siis vähintään 12h putkeen, syömättä.
Viikko sitten alkoi univaikeudet. Ei nukahda enää itsekseen niin helpolla kuin ennen. Herää parin-kolmen tunnin unien jälkeen itkemään, juo maitoa jos itkettää kovin (ei välttämättä tarvitse mutta kai siinä suu kuivuu kun huutaa). Välillä nukahtaa heti uudelleen ja välillä ei millään. Joskus venähtää kahteen asti. Nukkuu sitten kyllä aamu kymmeneen heräämättä. Olen miettinyt omaan huoneeseen siirtämistä.
tosin hän on nyt oppinut uusia taitojakin.. Liekö niiden syytä... Ja päivisin alkaa välillä toivottomasti itkeä, kun huomaa olevansa yksin huoneessa, kun äiti laittaa pyykkejä tms.. Ja vaikka siis juttelen hänelle koko sen ajan kun olen eri huoneessa. Onko tämä taas joku kausi? Ruokaileminenkin kyllä takkuaa !!
Kommentit (2)
Harmittaa, että nyt on tilanne tämä, koska mulla alkaa opiskelu helmikuussa (kestää puolivuotta) ja lapsi joutuu hoitoon. Mies kun on töissä päivät. toivottavasti eroahdistus ei ala oireilla liikaa.
AP
Eroahdistus päällä. Meillä tyttö lisäksi tuohon aikaan oireili hampaita josta syystä heräili yöllä ja nukkumaan meno oli vaikeaa,