Kuka jättäisi miehensä ekasta läimäisystä?
Siis jos riidan aikana mies läimäsis poskelle, niin että vähän kirpasis, mutta ei sentään mustelmaa tulisi?
Kommentit (25)
jättänyt. Mies läppäs kerran naamaan ja kerran reiteen. Suhde kaatui 15vuoden jälkeen muihin syihin. Itse olen myös suht väkivaltainen fyysisesti jos suutun hirveästi.
Läppäisy ei varmasti tulisi ilman että sitä ennen on tapeltu ja huudettu ja paiskottu ovia ja tavaroita ja kiroiltu ja haukuttu. Ja monta monta kertaa riidelty. Eroaisin jo niiden riitojen takia, lyönti olisi viimeinen pisara.
mies kokisi seuraavalla viikolla yllätyksen: tyhjentäisin koko kodin ja muuttaisin muualle kertomatta asiasta etukäteen.
Olen tehnytkin sen kerran. Exä löi, pakkasin lapset autoon ja lähdin. Hankin seuraavana päivänä uuden asunnon, viikonloppuna tuli muuttoauto ja mies sai sanoa hyvästit perhe-elämälle. Mies on katunut lyöntiä nyt 5 vuotta, ei ole uutta naista löytänyt vierelleen. Olen sanonut, että hän teki lyödessään oman valintansa, minä lyönnin jälkeen omani.
jos siinä on mustasukkaisuutta tai väkivaltaa. Se on fakta, joka olisi hyvä jokaisen ymmärtää. Ennen pitkää suhde tulee kaatumaan. Terve suhde ei sisällä kumpaistakaan ja tasapainoisessa suhteessa on hyvä ja tyytyväistä olla molemmilla.
Ei lyönyt vaan tönäisi mua tosi vihaisesti, että kaaduin päin seinää. Oli aikalailla suhteen alkuaikoja ja huusin, rääyin siinä jotain humalassa ja eksä törkkäsi mut rajusti päin seinää ja karjui "turpa kiinni". Oltiin nuoria ja palattiin jostain opiskelijabileistä. Pyysi kovasti anteeksi.
Oltiin yhdessä 10 vuotta ja mitään väkivaltaa ei ollut sittemmin. Ei henkistäkään. Erotiin, koska oli kyllästytty toisiimme ja mua ärsytti miehen laiskuus.